اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

راهپیمایی هزاران نفری در مادرید در همبستگی با فلسطین+فیلم

هزاران نفر از مردم اسپانیا در حمایت از فلسطینیان در خیابان‌های مادرید راهپیمایی کردند.

راهپیمایی هزاران نفری در مادرید در همبستگی با فلسطین+فیلم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هزاران نفر از مردم اسپانیا با راهپیمایی در خیابان‌های «مادرید»، همبستگی خود را با مردم فلسطین نشان دادند و خواستار صدور فوری قطعنامه برای احقاق حقوق فلسطینیان شدند.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک گزارش کرد، راهپیمایی‌های گسترده‌ای در مادرید برگزار شد که همبستگی با فلسطین را به نمایش گذاشت و هزاران نفر در این کشور اروپایی در پایتخت‌های خود گردهم آمدند تا خواستار صدور فوری قطعنامه‌ای در خصوص درگیری‌ها در اراضی اشغالی شوند و خواستار احقاق عدالت برای مردم فلسطین شدند.

 

 

بر اساس این گزارش، راهپیمایی برگزار شده در این کشور اروپایی، شاهد شرکت فعالان، رهبران جوامع و افرادی بود که واقعاً نگران بودند و همه در فراخوان پرشور خود برای تحقق صلح برای فلسطینیان متحد شدند و شعارهایی در حمایت از مردم فلسطین سر دادند.

راهپیمایی در کشورهای اروپایی در حمایت از فلسطینیان در شرایطی برگزار می شود که  منابع خبری شامگاه دوشنبه اعلام کردند که رژیم صهیونیستی به طور کامل آب فلسطینیان در نوار غزه را قطع کرده است.

به طور همزمان، «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل عصر روز گذشته به تصمیم رژیم صهیونیستی برای محاصره کامل نوار غزه واکنش نشان داد و در سخنانی گفت: «محروم کردن نوار غزه از مواد غذایی و خدمات اساسی غیرقابل قبول بوده خواستار وارد شدن کمک‌های انسانی به نوار غزه هستیم».

توپخانه رژیم صهیونیستی صبح امروز (سه‌شنبه) شرق غزه و جبالیا را به شدت هدف حملات خود قرار داده است؛ حملات جدیدی از دشمن اسرائیلی هم مرزهای شمال غربی نوار غزه در منطقه بیت لاهیا را هدف قرار داد.

وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز، سه‌شنبه ۱۰ اکتبر اعلام کرد که تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۷‌۰۴ تن و آمار مجروحان هم به ۳۹۰۰ نفر رسیده است.

جنبش مقاومت اسلامی حماس، صبح روز شنبه ۷ اکتبر، اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود و عسقلان را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار داد و درگیری‌ها که تاکنون ادامه دارد، منجر به هلاکت هزاران صهیونیست شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول