اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس: ۴۰ هزار نیرو برای جنگ داریم

یکی از سران حماس با رد ادعاها مبنی بر دریافت کمک یا چراغ سبز از ایران برای عملیات طوفان الاقصی، گفت بیانیه پنج کشور در حمایت از تل‌آویو، تشویقی برای ادامه اشغالگری است.

حماس: ۴۰ هزار نیرو برای جنگ داریم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یکی از سران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» بامداد سه‌شنبه گفت: «ما ۲ هزار رزمنده را به عملیات نظامی علیه اسرائیل فرستادیم و هنوز ۴۰ هزار رزمنده دیگر در نوار غزه داریم».

این مقام حماس در گفتگو با خبرگزاری «اسپوتنیک» توضیح داد: «حماس ادعاهایی مبنی بر دریافت کمک از ایران در برنامه‌ریزی عملیات نظامی خود یا چراغ سبز برای شروع حمله را رد می‌کند».

وی درباره حمایت کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه و ایتالیا از جنایات رژیم موقت صهیونیستی نیز اظهار داشت: «ما بیانیه پنج کشور را که استانداردهای دوگانه آنها و سوگیری آشکار آنها نسبت به اشغالگری را تایید می‌کند، به شدت رد می‌کنیم».

این مقام ارشد حماس تاکید کرد: «ما موضع آنها را پوشش و تشویقی برای ادامه اشغالگری و تشدید جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم بی دفاع خود می‌دانیم».

صبح روز شنبه بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

رسانه‌های صهیونیستی تایید کردند که در جریان عملیات طوفان الاقصی، حداقل ۱۰۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از ۲۵۰۰ نفر زخمی شدند و این رقم باز هم در حال افزایش است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول