اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برگزاری مراسم جشن و نورافشانی در 13 نقطه شهر قم +فیلم

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از برگزاری مراسم جشن و نورافشانی به مناسبت «سالروز ورود بانوی کرامت به قم» و اعلام حمایت از مردم فلسطین، در 13 نقطه قم خبرداد.

برگزاری مراسم جشن و نورافشانی در 13 نقطه شهر قم +فیلم

حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به موفقیت نیروهای فلسطینی در اجرای عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: جشن پیروزی به همراه نورافشانی به مناسبت اجرای این عملیات و همچنین سالروز ورود بانوی کرامت به شهر مقدس قم، در 13 نقطه از شهر قم برگزار شده است. 

وی از سخنران رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «ما گفتیم، رژیم صهیونیستی ۲۵ سال دیگر را نمیبیند، خودشان عجله کردند و زودتر میخواهند بروند» یاد کرد و گفت: تبلیغات محیطی شهر قم با محوریت همین جمله گهربار رهبر انقلاب و همچنین بنرهای تبریک سالروز ورود بانوی کرامت به قم، اکران شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: مراسم جشن و نورافشانی در حرم حضرت معصومه(س)، آستان امامزاده ابراهیم(ع)، بیت‌النور، کوه خضرنبی و بوستان‌های غدیر، علوی، هاشمی، امام حسن عسکری(ع)، بنیادی، شهریار، شهدای ناصر دیوان، شهروند و اطلس انجام شده است.

وی افزود: در راستای استقبال از کاروان نمادین ورود حضرت معصومه(س) به قم نیز در میان اصناف فعال در مسیر این کاروان حضور یافتیم و ضمن تبریک ایام، بسته‌هایی را در میان آنان توزیع کردیم تا از عموم مردم در این ایام پذیرایی کنند. 

 

پایان پیام/78033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول