اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ارائه تسهیلات به ۲۸ طرح گردشگری و صنایع دستی در البرز

معاون گردشگری البرز از بررسی ارائه تسهیلات تبصره ۱۸ از محل بودجه ۱۴۰۱ برای ۱۷ طرح گردشگری و ۱۱ طرح صنایع‌دستی البرز خبر داد و حمایت از بخش خصوصی را لازمه توسعه زیر‌ساخت‌های این حوزه در استان عنوان کرد.

ارائه تسهیلات به ۲۸ طرح گردشگری و صنایع دستی در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شهرام محمدی، معاون گردشگری استان البرز، امروز در کمیته کارشناسی بررسی تسهیلات تبصره ۱۸ از محل بودجه ۱۴۰۱، گفت: ۲۸ طرح تأسیسات گردشگری و صنایع‌دستی در استان البرز مشمول تسهیلات شدند.

علی‌محمدی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان البرز در زمینه گردشگری ایجاد زیرساخت‌ها در استان را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: برای این منظور نیاز به حمایت از بخش خصوصی و ارائه تسهیلات مناسب به آن‌هاست. 

معاون گردشگری البرز افزود: هر کدام از شهرستان‌های استان البرز ظرفیت خاصی برای توسعه گردشگری دارند که باید مورد توجه قرار بگیرد. 

وی با اشاره به نقش موثر گردشگری در توسعه اقتصادی کشورهای مختلف جهان اظهار کرد: حمایت از بخش خصوصی با ایجاد تأسیسات گردشگری می‌تواند به گسترش اشتغال این حوزه کمک کند.

سرپرست معاونت صنایع دستی البرز نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های بالای البرز در زمینه صنایع دستی، گفت: با توجه به مهاجر پذیری البرز صنایع دستی این استان از لحاظ تنوع و طرح در کشور پیشرو است.

شهرزاد تیمورزاده با اشاره به حضور هنرمندان کشوری در البرز اظهار کرد: به عنوان مثال در روستای گلستانک هنرمندانی فعاایت می‌کنند که از لحاظ کشوری مطرح بوده و جزو برترین فعالان این حوزه هستند.

به گفته سرپرست معاونت صنایع‌دستی البرز حمایت از این بخش در راستای توسعه اشتغال و همچنین گردشگری استان بسیار ضروری است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول