اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دانشکده پیراپزشکی بجنورد افتتاح شد

معاون آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید الورود، دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با حضور معاون آموزشی و جمعی از دانشجویان و مسئولان دانشگاه افتتاح شد.

دانشکده پیراپزشکی بجنورد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز علی اسماعیلی، معاون آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی اظهارکرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید الورود، دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با حضور معاون آموزشی و جمعی از دانشجویان و مسئولان دانشگاه افتتاح شد.

وی با بیان اینکه در مسیر حرکت به سمت دانشگاه‌های پیشرو، باید زیرساخت‌ها و تجهیزات به‌روزسانی شوند، گفت: با این هدف و پس از رایزنی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی راه‌اندازی و افتتاح شد تا با این اقدام زمینه ورود رشته‌های جدید و توسعه تحصیلات تکمیلی فراهم شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی افزود: با توجه به برنامه‌های دانشگاه در حوزه آموزش و حرکت به سمت دانشگاه پیشرو، بایستی برخی ساختارها از جمله چارت سازمانی دانشکده‌ها اصلاح شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه طبق سند توسعه و برنامه‌های دانشگاه باید حداقل ۳۰ درصد دانشجوهای دانشگاه تحصیلات تکمیلی باشند، عنوان کرد: در راستای تحقق این مهم، در خصوص تحصیلات تکمیلی زمینه‌ها و بسترهای آموزشی دانشگاه مورد بازبینی و توسعه قرار گرفته است.

وی مجازی‌سازی، بین‌المللی‌سازی، افزایش کیفیت آموزشی و هوشمندسازی را از اهم راهبردهای عملیاتی دانشگاه خواند و افزود: دغدغه‌های مقام معظم رهبری در این خصوص را مدنظر قرار داده‌ایم و متناسب با آن برنامه‌هایی نیز تدوین شده است که در طول سال اجرایی خواهد شد.

اسماعیلی از فارغ‌التحصیلی متخصصان اطفال برای نخستین بار از دانشگاه علوم‌پزشکی خبر داد و تصریح کرد: اولین سالی است که خروجی اطفال داشته‌ایم و تمام رزیدنت‌های دانشگاه در برد تخصصی شرکت و با کسب نمرات عالی قبول شده‌اند.

وی یادآوری کرد: با هم‌افزایی و هدف را بر رسیدن به جمع دانشگاه‌های پیشرو گذاشته شده و زمینه این اقدام در آموزش فراهم شده است.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول