اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

سه سطح اشتراک برای استفاده از ایکس در نظر گرفته شده است

اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد پلتفرم ایکس در حال آزمایش سه سطح اشتراک برای استفاده از این شبکه اجتماعی است.

سه سطح اشتراک برای استفاده از ایکس در نظر گرفته شده است

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از دیجیتال ترندز، یک ماه پیش بود که اخبار مبنی بر اشتراکی شدن پلتفرم ایکس ( توییتر سابق) در فضای مجازی منتشر شد و اکنون برخی اطلاعات نشان می‌دهند ایکس سه سطح اشتراک برای پلتفرم خود را آزمایش می‌کند.

بر اساس اطلاعات موجود کاربرانی که بیشترین هزینه را پرداخت می‌کنند، کمترین تعداد تبلیغات را مشاهده خواهند کرد. سطح پایه تعداد معمولی تبلیغات را مشاهده خواهند کرد، سطح استاندارد نصف تعداد تبلیغات کاربران معمولی و سطح پلاس که بالاترین سطح است، هیچ تبلیغاتی مشاهده نخواهند کرد. جزئیات دقیق هزینه‌ها هنوز مشخص نیستند اما ظاهرا هزینه پایه برای استفاده از این پلتفرم 8 دلار است.

ممکن است پس از پلتفرم رایگان باقی بماند یا یک سطح پایه با هزینه پایین ارائه داده شود تا افراد را به استفاده از سرویس ترغیب کند. طبق اعلام ایلان ماسک این تغییرات به دلیل مقابله با ربات‌ها و کاهش تعداد تبلیغات غیر رسمی در پلتفرم ایکس اعمال خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول