اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

کوتاه از مناطق| اتمام عملیات آسفالت زیرگذر استادمعین

شهردار منطقه 9 از اتمام عملیات آسفالت زیرگذر استادمعین خبر داد.

کوتاه از مناطق| اتمام عملیات آسفالت زیرگذر استادمعین

به گزارش خبرنگار فارس، در نشست صمیمی شهردار منطقه ۲۱ با خدام الحسین قرارگاه کوفه از ۴۰ تن از خادمین امام الحسین(ع) در اربعین حسینی تقدیر و تشکر بعمل آمد. "محمدرضا پوریافر" در ابتدای جلسه ضمن یادآوری خاطرات کوفه گفت: خدا را شکر که امسال این توفیق شامل حال ما و همکاران منطقه ۲۱ شد تا در خدمت زائرین امام حسین (ع) در شهر کوفه باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: بی شک راز موفقیت در خدمت رسانی به زائرین امام حسین، وجود هماهنگی، رفاقت، صمیمیت و روحیه بالا و همچنین اخلاص بود که در بین همکاران منطقه ۲۱ وجود داشته است.

"پوریافر" گفت: برنامه ریزی، توجه دستگاه نظارت قبل از شروع مراسم راهپیمایی تا دو روز بعد از پایان مراسم و همکاری و پشتیبانی باعث شد تا بتوانیم به خوبی در خدمت زائران امام حسین در قرارگاه کوفه باشیم.

وی گفت: از برجستگی های دیگر که در بحث راهپیمایی اربعین حسینی می توان بیان کرد؛ ارائه خدمات در بحث اجتماعی، بانوان، فرهنگی و برگزاری نماز و همچنین حضور کادر درمان با روحیه بالا در بین زائران امام حسین و خدام الحسین است.

در پایان "پوریافر" ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه ی همکاران و تقدیر از همکاران روابط عمومی در بحث تصویر سازی و انعکاس خبر با اهدای لوح و هدایا از خادمین امام حسین تقدیر و تشکر کرد.

*شهردار منطقه 9: اتمام عملیات آسفالت زیرگذر استادمعین

شهردار منطقه۹ از اتمام عملیات نوسازی زیرگذر استادمعین به طول ۸۰۰  با ۱۵۵۰تن آسفالت با هدف تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه در معبر مذکور خبر داد.سیدمحمدرحیم مرتضوی با اعلام این خبر گفت: با توجه به عدم استقبال شهروندان از مسیر دوچرخه سواری احداثی در ضلع شرقی زیر گذر استاد معین به دلیل مناسب نبودن تهویه و شرایط تنفسی برای دوچرخه‌سواری و همچنین شیب طولی زیاد در دو قسمت ورودی و خروجی نسبت به طرح تعریض زیرگذر مذکور اقدام شد.
وی افزود: در همین راستا و همسو معاونت ترافیک و عمران شهرداری منطقه۹ از نیمه تیر ماه نسبت به اجرای عملیات تعریض زیرگذر استادمعین اقدام کردند.
شهردار منطقه۹ عنوان کرد: در این طرح مسیر جنوب به شمال و بالعکس که دارای ۱۰هزار و پانصد مترمربع مساحت است با ۱۵۵۰تن آسفالت نوسازی شد که به زودی عملیات خط کشی آن نیز انجام خواهد شد.
 زیرگذر استاد معین با ۸۰۰متر طول و عرض ۱۳متر سبب روان تر شدن ترافیک در منطقه۹ می شود و سبب اتصال جنوب به شمال شهر تهران می شود.

*تکمیل پروژه های نیمه تمام و بهره‌برداری از طرح های جدید در منطقه ۱۳
محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ در جلسه شورای معاونان و مدیران که با حضور مجید باقری معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری تهران و هیات همراه در محل سالن کنفرانس ساختمان ستادی برگزار شد، ضمن ارائه گزارش جامع و کامل به موقعیت جغرافیایی منطقه، ویژگی های شاخص، شناسنامه جغرافیایی و جمعیتی و وضعیت سرمایه انسانی اشاره کرد و گفت : این منطقه در حوزه درآمد کل و پیشرفت فیزیکی و پروژه های احداثی و طرح من شهردارم در رتبه نخست قرار دارد.
وی در خصوص اقدامات شاخص افزود: همه معاونت ها و حوزه ها، فعالیت های خلاقانه و ابتکاری دارند که در حال حاضر ، ۱۸۹ مورد طرح خلاقانه و ابتکاری در دستور کار قرار دارد و پیگیری می شود.
شهردار منطقه۱۳، توافق و آزادسازی ۸ درصد مساحت منطقه مرتبط با توافق ساصد و دوشان تپه از دستاوردهای مهم برشمرد و به رتبه های برتر منطقه در دوسال اخیر اشاره کرد و افزود: معاونت های تخصصی، حدود سی مورد دستاورد و رتبه داشته اند.
علی‌احمدی، ساماندهی بازارچه شهرستانی، احداث و جابجایی ساختمان ناحیه ۴ و توسعه و تجهیز سوله بازیافت، احداث یادمان شهدای بوستان سیمرغ از جمله پروژه های احداثی نام برد و اظهار داشت : این پروژها برای سال گذشته و امسال است که عمدتا به اتمام رسیده و در نظر داریم پروژه های جدید را نیز اجرایی کنیم .
شهردار منطقه ۱۳، همچنین با بیان اینکه توسعه فضای تفریحی گردشگری منطقه در قالب پروژه های پیمانی در دست اجراست، افزود : تمامی پروژه های نیمه تمام بوستان سرخه حصار از قبیل پیاده راه سلامت، نیروگاه خورشیدی و مرکز جمع آوری سگ های بلاصاحب  به اتمام رسیده است.
وی اضافه کرد :تکمیل پروژه های قطب گردشگری شرق تهران و راه اندازی  ترمینال شرق جدید، منجر به تحول در شرق تهران خواهد شد.

*دوشنبه مردمی در منطقه ۱۴ با حضور عضو شورای اسلامی شهرتهران
  
ملاقات هفتگی شهردار منطقه ۱۴ با شهروندان، هفدهم مهرماه با حضور مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.د راین مراسم  مشکلات عموم شهروندان در حوزه های مختلف رسیدگی و دستورات لازم صادر شد.

یزدی شهردار منطقه نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه رضایت مندی شهروندان از اولویت های مدیریت شهری است و تکریم ارباب رجوع یکی از مهمترین برنامه های مدیریت شهری محسوب می شود، دستور رسیدگی سریع به مطالبات مطرح شده از سوی شهروندان منطقه را صادر کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول