اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سارقان احشام در سمنان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری ۲ سارق احشام توسط مأموران کلانتری ۱۳ گلستان خبر داد.

سارقان احشام در سمنان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس عرب، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام و به سرقت رفتن چهار رأس گوسفند و مقداری پسته از باغات، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ گلستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: با اقدامات فنی و بررسی همه‌جانبه شواهد و قرائن، مأموران پلیس موفق به شناسایی هویت ۲ نفر سارق و محل اختفای آنها در جاده نظامی سمنان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با اشاره به دستگیری سارقان در عملیاتی ضربتی بیان کرد: متهمان ابتدا منکر بزه انتسابی بودند؛ اما در مواجهه با شواهد و مدارک پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشتند و در بازرسی از مخفیگاه آنها هر چهار رأس گوسفند و مقداری پسته تازه کشف و تحویل مالباختگان شد.

عرب با بیان اینکه از متهمان یک دستگاه خودرو و موتورسیکلت که به‌وسیله آن سرقت‌ها را انجام داده بودند، توقیف و روانه پارکینگ شد، خاطرنشان کرد: هر ۲ متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول