اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پاسخ پلیس راهور به مطالبات ۸۰۰ نفر ازشهروندان در مرکز۱۹۷

رئیس پلیس راهور فراجا از مراجعه حضوری و برقراری تماس تلفنی بیش از ۸۰۰ نفر از شهروندان در مرکز ۱۹۷ خبر داد.

پاسخ پلیس راهور به مطالبات ۸۰۰ نفر ازشهروندان در مرکز۱۹۷

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز دوشنبه ۱۷ مهرماه مصادف با پنجمین روز از هفته انتظامی که با شعار «شهروند قانون‌مدار؛ پلیس خدمتگزار» مزین شده است، جلسه ارتباط مستقیم سردار سیدکمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا و مسؤولان راهور و راه کشور با مردم در محل دفتر نظارت همگانی بازرسی کل فراجا(۱۹۷) برگزار شد.

سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور فراجا در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، با تبریک هفته فراجا اظهار داشت: برنامه حضور در مرکز 197 و برگزاری ملاقات مردمی از دیرباز به عنوان یک سنت حسنه در انتظامی کشور انجام می‌شد.

وی به فعالیت‌های پلیس راهور اشاره و تصریح کرد: شاید یکی از پلیس‌های تخصصی که بیشترین تماس و ارتباط و جلسات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با مردم دارد، پلیس راهور است که همزمان با برگزاری این جلسه در تهران، روسای پلیس راه و راهور استان‌ها نیز جلسه دیدار مردمی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به‌طور همزمان برگزار کردند.

سردار هادیان فر گفت: این جلسه در راستای رفع مشکلات مردم و راهنمایی به مراجعان برگزار شده و به همکاران در سراسر کشور ابلاغ کرده‌ایم که تا آنجا که می‌توانند همانند همیشه در مواجهه با مشکلات و مسائل مردم گره‌گشایی کنند.

رئیس پلیس راهور فراجا از مراجعه حضوری و برقراری تماس تلفنی بیش از ۸۰۰ نفر از شهروندان اشاره و بیان داشت: از ساعت 9 تا 11 که در مرکز 197 مستقر بودیم، به تماس‌های تلفنی مردم، مربیان و موسسان آموزشگاه‌ها و ... پاسخ دادیم؛ مواردی بود که مراجعان به کروکی اعتراض داشته و درخواست بازنگری داشتند؛ برخی افراد در خصوص موضوع کمیسیون ماده 5 و جرایم اعتراض داشتند؛ البته بیشتر مراجعان درخواست گشایش و بخشودگی داشتند که مساعدت شد.

وی افزود: در این بین برخی واردکنندگان خودروهای سنگین در خصوص شماره‌گذاری سؤال داشتند، درحالی‌که درست است که شماره گذاری برعهده پلیس است، اما فرآیند آن با سازمان صنعت، معدن و تجارت، گمرک، محیط زیست و استاندارد همراه بوده و اگر این مراکز به پلیس راهور تاییدیه‌ها و گواهینامه‌های مرتبط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بدهند، پلیس راهور می‌تواند بعد از بازدید از خودروها برای شماره‌گذاری اقدام کند.

سردار هادیان فر تصریح کرد: تلاش ما این بوده و هست که همه روزه گره‌گشای مردم باشیم و تا جایی که قانون به ما اجازه می‌دهد، ما مقید به اجرای قانون، اما به طرفیت مردم عزیز هستیم.

رئیس پلیس راهور فراجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که مردم در مواجهه حضوری  چه  انتقاد یا پیشنهادی مطرح کردند، اظهار داشت: امروز مردم در مراجعه یا تماس تلفنی به پلیس ابراز محبت داشته و از تلاش همکارانمان حتی با ذکر نام نیز قدردانی کردند که جا دارد از همراهی مردم با فرزندان خود در پلیس راهور قدردانی و تشکر کنم.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول