اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برگزاری جشن 4000 نفری روز کودک در گلستان +فیلم

جشن بزرگ روز جهانی کودک، با حضور بیش از چهار نفری کودکان، نوجوانان و خانواده‌های گرگانی در ورزشگاه آزادی این شهرستان، با حضور عمو فیتیله‌ای‌ها برگزار شد.

برگزاری جشن 4000 نفری روز کودک در گلستان +فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، در نخستین روز از هفته ملی کودک، ورزشگاه آزادی شهر گرگان میزبان گروه عمو فیتیله‌ای‌ها و حضور بیش از چهار هزار کودک، نوجوان و خانواده‌های گرگانی بود.

در این ویژه برنامه که به صورت زنده از شبکه سیمای گلستان در حال پخش بود، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و اسلامیِ متنوعی برای حاضران در نظر گرفته شد.

سرپرست کانون پرورش فکری گلستان در این مراسم، توجه به حقوق کودکان را یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه کشور دانست و گفت: ما مسئول پیگیری مطالبات و حقوق کودکان هستیم، لذا با طراحی و انجام برنامه‌های مفید و موثر برای توسعه زیرساخت‌ها و احقاق حقوق کودکان اقدام می‌کنیم.

الهه غیناقی تربیت کودک در تراز انقلاب اسلامی را یکی از اهداف برنامه‌های کانون پرورش فکری برشمرد و افزود: سنگ بنای شخصیتی انسان در دوران کودکی شکل می‌گیرد، بر همین اساس باید تربیت او بر پایه‌های قوی و محکم، استوار باشد که این موضوع در فعالیت‌های کانون وجود دارد.

 در ادامه این برنامه گروه سرود ۳۱۳ نفره مهریاران گرگان به اجرای سرود «من مسلمانم» پرداختند که با استقبال و همخوانی مردم همراه بود.

سپس بیانیه هفته ملی کودک توسط فرزند شهید مدافع حرم، افشین ذورقی برای حاضرین خوانده شد و همچنین دختر شهید محمدرضا شیبانی مجد نیز متنی را در خصوص این شهدای گرانقدر خواند.

و اما درنهایت نوبت به حضور شخصیت‌های محبوب کودکان و نوجوانان، عموهای فیتیله‌ای روی صحنه شد. عموهای فیتیله‌ای با تیم دو نفره محمد گلی و علی فروتن‌ به اجرای نمایش و شعرخوانی برای کودکان پرداختند که با شور و شوق وصف نشدنی را برای بچه‌ها و خانواده‌ها همراه بود.

در این باره فیلم زیر را مشاهده کنید:

 

 

پایان پیام/۸۳۰۲۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول