اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ایمن سازی 4 دوربرگردان راه‌های گلستان در حال انجام است

رئیس نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از ایمن سازی چهار دوربرگردان در طول راه‌های استان با اعتبار 600 میلیارد تومان طی سال جاری خبرداد.

ایمن سازی 4 دوربرگردان راه‌های گلستان در حال انجام است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، ابوطالب جلینی کرد صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ایمن سازی چهار دوربرگردان در طول راه‌های استان با اعتبار 600 میلیارد تومان طی سال جاری آغاز شده است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: دوربرگردان های ده حسن خان در محور مینودشت-گنبد و دوربرگردان پشمک پناه ده در محور گنبد-داشلی برون با پیشرفت فیزیکی 100 درصد، دوربرگردان سعدآباد در محور علی آباد-آزادشهر با 85 درصد پیشرفت و دوربرگردان اسلام آباد(سه راهی زندان) در محور گنبد-مینودشت با 90 درصد پیشرفت فیزیکی جزو این عملیات محسوب می شوند.

وی بیان کرد: امنیت ترافیکی محورها در نقاط مستعد تصادف برای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای مهمترین دلیل اجرای این دوربرگردان ها بوده است.

جلینی کرد افزود: عملیات ایمن سازی این محورها شامل احداث دیواره ضامن و احداث ابنیه فنی و لایه های زیرسازی و روسازی بوده که با شرایط جدید ترافیکی و نقشه های روز راهسازی همخوانی دارد.

پایان پیام/۸۳۰۲۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول