اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

اعتراض رگولاتوری انگلیس به نقض حریم خصوصی کودکان توسط «اسنپ چت»

رگولاتوری انگلستان اعلام کرد که «اسنپ چت» در زمینه حفظ حریم خصوصی کودکان نقص دارد.

اعتراض رگولاتوری انگلیس به نقض حریم خصوصی کودکان توسط «اسنپ چت»

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، جان ادواردز، ناظر اطلاعات انگلیس نگرانی نسبت به حفظ حریم خصوصی کودکان توسط چت‌بات هوش مصنوعی اسنپ ابراز کرده است. دفتر کمیسیونر اطلاعات (ICO) اعلام کرده است که اسنپ چت در ارزیابی صحیح اطلاعات حریم خصوصی کاربران اسنپ چت‌بات نقص دارد. اگر اسنپ چت به این نگرانی‌ها پاسخ ندهد، ممکن است چت‌بات مبتنی بر ChatGPT در انگلیس مسدود شود.

بی‌توجهی اسنپ‌چت به امنیت کودکان، نگرانی والدین را نیز برانگیخته کرده است. مادر یک کودک ۱۳ ساله به شبکه سی‌ان‌ان در این باره گفت: نمی‌دانم چگونه به کودکم یاد بدهم چطور انسان‌ها و ماشین‌ها را از نظر احساسی از هم جدا کند، آن هم وقتی احساس می‌کند چت بات یک انسان است و اسنپ چت با راه اندازی این چت بات خط قرمز کودکان را رد کرده است.

اسنپ چت تا ماه مه ۲۱ میلیون کاربر فعال در انگلستان داشت که بخش عمده‌ای از آن ها در رنج سنی ۱۳ تا ۱۷ سال هستند. دفتر کمیسیونر اطلاعات انگلیس پیش از این جریمه علیه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی را دارد و تازه‌ترین جریمه خود را به تیک‌تاک اعلام کرد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول