اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران: سر غاصبان باید همچون طوفان تاخت

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اهمیت عملیات طوفان الاقصی در برابر نیروهای نظامی و‌ ارتشی که ادعا دارند چهارمین ارتش دنیا هستند، گفت: آنها در سرزمین فلسطین غصب شده آن‌چنان گیج و گمراه شدند که اصلا نفهمیدند از کجا می‌خورند از هوا و زمین و از هر طرف از موانع دیوارهای آن‌چنانی عبور کرده و صدها و هزاران کشته، زخمی و اسیر بر رژیم غاصب وارد کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران: سر غاصبان باید همچون طوفان تاخت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در اجتماع مردمی و جشن پیروزی جبهه مقاومت طوفان‌الاقصی که در میدان امام حسین (ع) ساری برگزار شد، با اشاره به خوشحالی همه مسلمانان از شنیدن خبر عملیات طوفان الاقصی، اظهار کرد: مسلمانانی که بیش از  ۷دهه با قتل و جنایت رژیم اشغالگر صهیونیست دل‌آزرده شدند که با عملیاتی این‌چنین پیروزمندانه خوشحال شده و دعا کردند.

وی با اعلام اینکه رژیم جنایت‌کار اسرائیل فقط زبان زور می‌فهمد، افزود: خدای بزرگ خبر می‌دهد که در گذشته هم این سرزمین به‌وسیله مردمانی جبار و ستمکار مورد غصب قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه امروز هم ما چنین جریانی را در مقابل خود می‌بینیم که بیش از ۷ دهه یک مشت آدم‌کش، کودک‌کش، جانی و ظالم مسجدالاقصی را غصب کردند، تصریح کرد: در این مدت راهبرد نرم دلسوزانه و با نصیحت اجرا می‌شد تا جایی دل‌شان به رحم بیاید اما تجربه نشان داده که این راهبرد جواب نمی‌دهد.

محمدی‌لائینی بیان کرد: باید یورش برد و عملیات کرد، بر سر غاصبان همچون طوفان تاخت و آن‌ها را بیرون کرد.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت عملیات طوفان الاقصی بر این است که این راهبرد را اجرا کرده؛ در حالی که نیروهای نظامی و‌ ارتش اسرائیل که ادعا دارند چهارمین ارتش دنیا هستند در سرزمین فلسطین غصب شده آن‌چنان گیج و گمراه شدند که اصلا نفهمیدند از کجا می‌خورند از هوا و زمین و از هر طرف از موانع دیوارهای آن‌چنانی عبور کرده و صدها و هزاران کشته، زخمی و اسیر بر رژیم غاصب وارد کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه عملیات طوفان الاقصی با عنوان مهمترین عملیاتی که در طول ۷۰ سال اخیر انجام شد، اظهار کرد: این عملیات نشان داد که باید بر ظالمان یورش برد و باید همچون صاعقه بر سر ظالمان فرود آمد، ظالمان به ترس و وحشت افتادند باید هم بترسند و بدانند که این عملیات‌ها تا زمانی که این رژیم غاصب از این سرزمین برکنده شود ادامه پیدا خواهد کرد.

محمدی لائینی از حضور مردم مازندران بابت حضور در جشن پیروزی جبهه مقاومت طوفان الاقصی تقدیر کرد و افزود: با صدای رسا اعلام می‌کنیم که تا آخرین لحظه از جبهه مقاومت و انجام چنین عملیاتی در مقابل رژیم صهیونیستی دفاع خواهیم کرد و در این رسانه‌ها هم این منظره‌ها را که موجب دل‌گرمی بیشتر مردم فلسطین و مجاهدان حماس شود، به تصویر بکشند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول