اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کارگروه ویژه ساماندهی اتباع خارجی در البرز تشکیل می‌شود

استاندار البرز گفت: کارگروه ویژه ساماندهی اتباع خارجی در استان با هدف بهره گیری از خرد و تدبیر جمعی جهت اجرای مطلوب دستورالعمل‌های ابلاغی تشکیل شود.

کارگروه ویژه ساماندهی اتباع خارجی در البرز تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه ساماندهی اتباع خارجی در استان که روز یکشنبه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲ در اداره کل اتباع و امور مهاجرین استانداری برگزار شد، گفت: اتباع خارجی مجاز و دارای کارت آمایش و اقامت بلحاظ قانونی، وضعیت مشخصی دارند.

وی ادامه داد: در خصوص اتباع خارجی غیرمجاز نیز در تمامی کشورها طرد و برخورد قانونی صورت می‌گیرد از این رو در استان البرز نیز همزمان با سراسر کشور اقدامات لازم در این خصوص آغاز شده است.

وی افزود: طرح طرد اتباع خارجی غیرمجاز از استان در چارچوب قانون و ضوابط و همراه با رعایت کرامت انسانی صورت می‌گیرد. 

استاندار البرز گفت: برای این منظور اردوگاهی ویژه راه اندازی شده و افراد برای ساماندهی و طرد در آن مکان اسکان پیدا کرده و مراحل لازم را طی می‌کنند. 

وی افزود: ضرورت دارد که کارگروه ویژه‌ای نیز در البرز برای این امر تشکیل شود تا روند امور با نظارت و دقت بیشتری دنبال شود.

عبداللهی خانواده‌های شهدا و ایثارگران تبعه افغان را مورد اشاره قرار داد و گفت: این رزمندگان در دفاع از حرم جانفشانی و ایثارگری‌های فراوانی کرده‌اند که همواره باید مورد تکریم و توجه قرار گیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول