اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اقتصاد رسانه در همدان باید تقویت شود

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان بر تقویت اقتصاد رسانه تاکید کرد و گفت: اصحاب رسانه همپای تیم مدیریتی استان فعال بوده و در عرصه خبررسانی و حل مشکلات مردم پای کار هستند.

اقتصاد رسانه در همدان باید تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان از حمایت‌های معاون امور اقتصادی استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در تخصیص تسهیلات به فعالان رسانه‌ای تقدیر کردند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان در این جلسه با بیان اینکه بسیاری از فعالان رسانه‌ای ما از سرآمدان این حوزه در کشور هستند اظهار کرد: وقتی تراکنش خبر در رسانه‌های منطقه غرب کشور را بررسی می‌کنیم خبرگزاری‌ها و رسانه‌های استان همدان یک سر و گردن از همکاران خود در استان‌های دیگر بالاتر هستند.

زهره پوروهابی از فعالیت بیش از ۲۰۰ رسانه دارای مجوز در استان خبر داد و اظهار کرد: اصحاب رسانه یکی از گروه‌هایی هستند که همپای تیم مدیریتی استان همیشه فعال بوده و در عرصه خبررسانی و حل مشکلات مردم پای کار هستند.

وی با اشاره به اینکه تلاش ما در خانه مطبوعات ارائه خدمت به تمام فعالان این عرصه است تاکید کرد: در این دوره هیئت مدیره خانه مطبوعات طی رایزنی با نهادهای مختلف، خدمات متنوعی را به جامعه رسانه‌ای استان ارائه کرد.

مدیرعامل خانه مطبوعات همدان با اشاره به تشرف فعالان رسانه‌ای استان به مشهد مقدس خاطرنشان کرد: این سفر در پنج مرحله و با حمایت ویژه وزیر ارشاد انجام شد که جای تقدیر دارد.

وی در ادامه به برگزاری برنامه‌ها و رویدادهای مختلف در قالب فعالیت رسانه‌ای اعضا اشاره کرد و افزود: یادواره رسانه‌ای شهدا یکی از برنامه‌های خانه مطبوعات بود که تحریریه روزنامه‌ هگمتانه، کیهان و خبرگزاری حوزه میزبان برگزاری آن شدند.

پوروهابی در ادامه با تقدیر از حمایت‌های معاون اقتصادی استانداری در ارائه تسهیلات به فعالان رسانه‌ای استان بر تقویت اقتصاد رسانه تاکید کرد.

وی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز به خاطر تلاش مجدانه برای اختصاص این تسهیلات قدردانی کرد.

معاون امور اقتصادی استانداری همدان نیز با تبریک به مناسبت پیروزی‌های جبهه مقاومت در عملیات طوفان‌الاقصی اظهار کرد: پیروزی‌های امروز حاصل اندیشه والا و جهادی امام خمینی(ره) است که در هشت سال دفاع مقدس شاگردانی چون شهید همدانی و شهید سلیمانی را تربیت کرد و شهدای جبهه مقاومت نیز از همین سرچشمه نورانی بهره گرفتند. 

سید مجتبی حسینی با اشاره به برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان گفت: امروز عزت و استقلال کشور مرهون خون همین عزیزان است که از جان خود در راه آرمان‌های متعالی اسلام و امنیت مردم گذشتند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش رسانه‌ها در جریان‌سازی و مطالبه‌گری افزود: حمایت از فعالان رسانه‌ای حمایت از تعالی فرهنگی جامعه است.

معاون امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه امروز باید توجه ویژه‌ای به حوزه اقتصاد رسانه داشته باشیم افزود: تلاش ما این است که علاوه بر اختصاص تسهیلات به این قشر فعال، طرح‌هایی هم به منظور تقویت بنیه اقتصادی جامعه رسانه استان ارائه کرده و آنها را مورد حمایت قرار دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز با اشاره به نقش رسانه‌ها در امیدآفرینی و تقویت روحیه مطالبه‌گری در جامعه اظهار کرد: همه ما باید از فعالان این عرصه حمایت کنیم.

مسعود ویژه با تقدیر از تیم اقتصادی استان خاطرنشان کرد: اگر پیگیری‌های آقای حسینی نبود قطعا اختصاص تسهیلات به جامعه فرهنگی استان در این سطح رقم نمی‌خورد که امیدواریم مجدد بتوانیم دور جدیدی از تسهیلات را برای فعالان فرهنگی و رسانه‌ای جذب کنیم.

یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات همدان نیز ضمن اشاره به برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید استان بیان کرد: مانند همیشه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میدان‌دار عرصه اطلاع‌رسانی هستند.

غلامرضا فریدونی با بیان اینکه خبرنگاران علیرغم تلاش شبانه‌روزی به لحاظ اقتصادی در وضعیت مناسبی قرار ندارند خاطرنشان کرد: حقوق بخش قابل توجهی از فعالان رسانه‌ای استان مطابق قانون کار نیست که باید نسبت به این موضوع فکری شود.

وی با تاکید بر لزوم تقویت بنیه اقتصادی رسانه‌ها از حمایت معاون اقتصادی استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در تخصیص تسهیلات به فعالان رسانه‌ای استان تقدیر کرد.

در ادامه این جلسه سایر اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان نیز به ارائه نقطه‌نظرات خود به منظور تقویت بنیه اقتصادی رسانه‌ها پرداختند.

در خاتمه با اهدای هدایایی از حمایت‌های معاون اقتصادی استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ارائه تسهیلات به خبرنگاران تقدیر شد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول