اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

پینگ بازی‌های آنلاین بهتر شده است

وزیر ارتباطات در ویراستی، در پاسخ به ابراز رضایت یک کاربر از شرایط خوب بازی آنلاین نوشت: کاهش پینگ بازی‌ها و افزایش کیفیت شبکه از جمله اهداف تعیین شده برای شرکت ارتباطات زیرساخت است.

پینگ بازی‌های آنلاین بهتر شده است

به گزارش خبرنگار علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، کاربری در شبکه‌اجتماعی ویراستی با خطاب قرار دادن عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: چند ماهی از رونمایی سرویس ‎رادار گیم می‌گذرد. آخر هفته با اینترنت TD LTE ایرانسل یک بازی سنگین از Steam دانلود کردم که سرعت دانلود تا 140 مگابیت و عالی بود. چون محتوا را از CDN داخل کشور دانلود می‌کرد. همچنین پینگ و کیفیت بازی‌ها چه ایرانی و چه خارجی خیلی بهتر از قبل شده است.

عیسی زارع پور در پاسخ به این کاربر نوشته است: « کاهش پینگ بازی ها و افزایش کیفیت شبکه از جمله اهداف تعیین شده برای شرکت ارتباطات زیرساخت است. خوشحالم که تلاشهای همکارانم جواب داده و موجب رضایت کاربران عزیز است. ان شاءالله کیفیت شبکه روز به روز بهتر خواهد شد. از تلاشهای همکارانم در بخش‌های گوناگون متشکرم.»

گفتنی است؛ پینگ معیاری برای احتساب فاصله‌ی زمانی اتصال بین دو دستگاه در شبکه است و از طریق میزان پینگ یک سرویس اینترنتی، می‌توان دریافت که چقدر طول خواهد کشید که یک بسته اطلاعات از سمت دستگاه هوشمند مانند کامپیوتر به سمت سرور رفته و دوباره از آن مسیر برگردد؛ پینگ محتوا در بازی‌های آنلاین اهمیت دارد و معمولا گیمرها در زمان بالا بودن پینگ با مشکل مواجه می‌شوند.

در همین راستا سال گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه هیات دولت، خطاب به گیمرها گفت : « سامانه‌ای به نام radar.game راه اندازی شده و گیمرها درباره بازی‌های پرکاربرد در کشور می‌توانند پینگ بازی‌ها را قبل و بعد از این سرویس ببینید و ابزارهایی طراحی شده که آن‌ها می‌توانند با دانلود آن‌ها برای بهبود تجربه کاربری خودشان استفاده کنند.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول