اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری تشکیل شد

دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: دادگستری استان در جهت تأمین امنیت انتخابات و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این حماسه ملی، ستادی را تحت عنوان ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در شهرکرد تشکیل داده است.

ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سیدنصرالدین صالحی  صبح امروز در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی شهرستان کیار با بیان اینکه خدشه به امنیت و آرامش عمومی مردم خط قرمز دادگستری چهارمحال و بختیاری محسوب می‌شود، گفت: دستگاه قضایی علیرغم توسعه سیاست‌های کیفرزدایی و حبس‌زدایی با مخلان نظم و امنیت عمومی مردم قاطعانه برخورد می‌کند.

دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آرامش فکری و روانی آحاد جامعه متضمن برقراری امنیت عمومی و بسترساز پیشرفت‌های مهم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است.

 وی افزود: دستگاه قضایی استان در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضائیه و منویات مقام معظم رهبری ضمن پیشبرد اهداف و خط مشی‌های تعریف شده در سند تحول قضایی، ترویج قانون‌مندی و عدالت‌گستری را مبنای عمل خود قرار داده است.

صالحی ادامه داد: در همین راستا دستگاه قضایی، اقداماتی همچون حمایت از اقتصاد مقاومتی و سرمایه‌گذاری، نظارت و رصد کانال‌ها و شبکه‌های فضای مجازی، صیانت از حقوق عامه و امیدآفرینی در میان اقشار مختلف مردم را در قالب تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی تدوین و عملیاتی کرده است.

وی با اشاره به موضوع انتخابات اضافه کرد: دادگستری استان در جهت تأمین امنیت انتخابات و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این حماسه ملی، ستادی را تحت عنوان ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در مرکز استان تشکیل داده و تلاش دارد تا در کنار دستگاه‌های مسؤول، انتخاباتی پرشور و دشمن‌شکن را رقم بزند.

گفتنی است در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کیار محمد محمدی‌منش به عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی و از زحمات رضا قاسمی رستمی، دادستان پیشین تجلیل شد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول