اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

انعقاد تفاهم‌نامه وزارت راه و دانشگاه ایلام جهت تأمین مسکن کارکنان

طبق تفاهم‌نامه بین اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام و دانشگاه ایلام، تأمین مسکن ملی برای اسایتد و کارکنان دانشگاه ایلام به مرحله اجرا در می‌آید.

انعقاد تفاهم‌نامه وزارت راه و دانشگاه ایلام جهت تأمین مسکن کارکنان

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در راستای انعقاد تفاهم نامه بین راه و شهرسازی استان با دانشگاه ایلام مقرر شد اسناد زمین‌های دانشگاه ایلام در شهر چوار در راستای قانون جهش تولید مسکن به نام راه و شهرسازی استان در آمده و این اداره کل با ارجا آن به کمیسیون ماده ۵ نسبت به الحاق این زمین‌ها به محدوده قانونی شهر یا به صورت شهرک سازی اقدام نماید تا امکان احداث منازل مسکونی برای اساتید و کارکنان دانشگاه و احداث مساکن متاهلی دانشجویی فراهم شود.

فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در این نشست با بیان اینکه در راستای حفظ شأن و جایگاه والای دانشگاهیان در سطح جامعه، تلاش خواهد شد با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طراحی مناسب و شایسته‌ای برای احداث مسکن ملی اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام انجام گیرد، تأکید کرد امید است ماحصل انعقاد این تفاهم نامه و فرآیند احداث مسکن ملی اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام به یک الگوی مناسب برای احداث مسکن ملی دانشگاهیان تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، دانشگاه ایلام دارای ۷ دانشکده و ۸ هزار دانشجو است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول