اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیت‌الله نوری همدانی: کشورهای اسلامی به فکر عادی‌سازی روابط با حکومت روبه‌زوال نباشند

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه کشورهای اسلامی باید به دنبال تقویت محور مقاومت باشند و از بی‌تفاوتی نسبت به موضوع فلسطین دست بردارند، گفت: به فکر عادی سازی روابط با کشوری که قادر به حفظ خود نیست و یک حکومت جعلی و رو به زوال است، نباشند.

آیت‌الله نوری همدانی: کشورهای اسلامی به فکر عادی‌سازی روابط با حکومت روبه‌زوال نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت الله حسین نوری همدانی، این مرجع عالیقدر جهان تشیع در دیدار با عده‌ای از فضلای حوزه علمیه، طی سخنانی اظهار کرد: حملات اخیر به رژیم صهیونیستی در واقع پاسخ به جنایات این رژیم کودک کش بوده که سال‌هاست با غصب سرزمین فلسطین مشغول تخریب و ظلم به یک ملت است. 

وی ضمن درخواست از کشورهای اسلامی برای تقویت محور مقاومت و خارج شدن از موضع انفعالی، تصریح کرد: به فکر عادی سازی روابط با کشوری که قادر به حفظ خود نیست و یک حکومت جعلی و رو به زوال است، نباشند.

این مرجع تقلید، سخنان امام راحل (ره) در محو رژیم صهیونیستی و پیش‌بینی رهبری درباره محقق شدن آن را مهم دانست و افزود: راهی جز وحدت همه در برابر این رژیم فاسد وجود ندارد، ان شاءالله این پیروزی مقدمه فتح کامل باشد و بیت المقدس بطور کامل در اختیار مسلمان قراربگیرد.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول