اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انهدام باند 4 نفره سارقان منازل در شهرضا

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از شناسایی و دستگیری 2 سارق سابقه‌دار ساختمان‌های نیمه کار و منازل با اعتراف به 38 فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

انهدام باند 4 نفره سارقان منازل در شهرضا

شکرالله پورخاقان، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: در پی وقوع تعدادی سرقت  منازل و ساختمان های نیمه ساز و خالی از سکنه در سطح شهرستان شهرضا، موضوع شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان پلیس  با حضور در صحنه‌های سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه سرانجام ۲ سارق سابقه‌دار را در رابطه با این سرقت‌ها شناسایی کرده و  پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهمان به همراه ۲ مالخر اموال مسروقه در عملیاتی ضربتی و کاملا هماهنگ در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند.

پورخاقان با اشاره به اعتراف سارقان به ۳۸ فقره سرقت خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در پایان به شهروندان توصیه کرد: خانه باغ‌ها و ساختمان‌های نیمه کاره و فاقد تجهیزات ایمنی و نگهبان مورد اطمینان بیشتر مورد طمع سارقان است، بنابراین شهروندان باید ضمن توجه به هشدارها و آموزش‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در نگهداری اموال خود نیز دقت بیشتری کرده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول