اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اجرایی نشدن پروژه‌های آب‌رسانی در بخش سرولایت نیشابور

بخشدار سرولایت گفت: مشکل نبود آب شرب و طولانی شدن اجرای پروژه‌های آب رسانی در برخی از روستاهای سرولایت همچنان ادامه دارد.

اجرایی نشدن پروژه‌های آب‌رسانی در بخش سرولایت نیشابور

باقر صدیقی در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: پروژه شبکه انتقال آب روستای آق قایه به طول ۵/۵ کیلومتر با اعتبار اولیه ٢۶ میلیارد ریال از محل اعتبار محرومیت زدایی استان خراسان‌رضوی در حال اجراست که با تکمیل آن ، ١٠٠ خانوار روستا از آب شرب بهداشتی بهرمند خواهندشد.

بخشدار سرولایت با اشاره به اجرای نهضت اصلاح شبکه و لوله‌گذاری آبرسانی به برخی از روستاهای بخش سرولایت، افزود: با همکاری شرکت آبفا نیشابور، حدود ۸هزار متر لوله رایگان جهت انتقال و اصلاح شبکه آب‌رسانی دراختیار دهیاران قرار گرفت که با مشارکت مردم تا پایان هفته دولت امسال قریب ۵ روستای بخش سرولایت از این خدمات بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه در ادامه اجرای این طرح، قریب ۴کیلومتر دیگر هم لوله رایگان در اختیار دهیاران دیگر روستاها قرار گرفت تا هرچه سریعتر و در شرایط جوی مناسب اقدام کنند، تصریح کرد: طولانی شدن اجرای برخی پروژه‌های آب رسانی در روستاهای برزنون، چکنه علیا، آق قایه، عشق آباد و کلاته‌ فشای با توجه به شرایط اقلیمی بخش سرولایت سبب بروز نگرانی در بین اهالی منطقه شده است.

صدیقی عنوان کرد: با توجه به نزولات جوی در منطقه کوهستانی سرولایت و شرایط توپوگرافی منطقه، حفر چاه جدید و مهندسی مجدد مجتمع آب‌رسانی ۲۷ روستای بینالود ضروری است که در همین رابطه مدیریت نیشابور قول اجرای پروژه را از سال گذشته داده‌ است.

بخشدار سرولایت تاکید کرد: در صورت عدم حفرچاه جدید و مهندسی مجدد مجتمع آب‌رسانی ، معظل تنش آبی همچنان در سرولایت ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول