اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برگزاری پنجمین کنگره بین‌المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران در سمنان

بیست و ششمین کنگره ملی و پنجمین کنگره بین‌المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار می‌شود.

برگزاری پنجمین کنگره بین‌المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجید میرمحمدخانی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان سمنان اظهار کرد: بیست و ششمین کنگره ملی و پنجمین کنگره بین‌المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران از نوزدهم تا بیست و یکم مهرماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این کنگره ملی و بین‌المللی، اجتماع دانشمندان فیزیولوژی و فارماکولوژی سراسر کشور و سایر کشورها را خواهیم داشت و تاکنون مقالات زیادی به دبیرخانه این کنگره رسیده که داوری شده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بیان کرد: فیزیولوژی یکی از علوم پایه شاخه زیست‌شناسی است و اساس و شناخت پایه بیماری‌ها محسوب می‌شود و فارماکولوژی نیز علم داروشناسی است.

میرمحمدخانی اضافه کرد: از سال گذشته در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان رویدادهای استارت‌آپی رقم خورده است و پارسال نخستین رویداد استارت‌آپی برگزار شد.

وی افزود: امسال هم‌زمان با بیست و ششمین کنگره ملی و پنجمین کنگره بین‌المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران، دومین رویداد استارت‌آپی با موضوع فیزیولوژی، داروشناسی و داروسازی رقم می‌خورد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: تاکنون تعداد زیادی ایده به دومین رویداد استارت‌آپی این دانشگاه رسیده و داوری شده است.

میرمحمدخانی خاطرنشان کرد: رشد دانش و پیشرفت علمی بسیار سریع اتفاق می‌افتد و حوزه علوم پزشکی از این رشد مستثنا نیست، دانشمندان روی تحقیقات کار می‌کنند و نتایج آن را در مجامع علمی همچون این کنگره بیان می‌کنند.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول