اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

همه دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی پای کار تحقق جهاد تبیین آمدند

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: مهم‌ترین بخشی که در یک سال گذشته دستگاه‌های مختلف پای کار آمدند مسئله جهاد تبیین بود که نتایج خوبی نیز درپی‌ داشته‌است.

همه دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی پای کار تحقق جهاد تبیین آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، سردار علیرضا یوسفی، جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی امروز در اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان طبس با اشاره به ابعاد مختلف عملیات طوفان الاقصی اظهارداشت: این عملیات برخلاف دفعات قبل، پیش‌دستانه بود و دیگر این که با کمترین هزینه، بیشترین تلفات را برای دشمن در پی داشت.

وی با بیان این که مجمع بسیجیان باید موتور محرک و اتاق فکر پیش‌برنده مشکلات مردم در شهرستان باشد افزود: هدف از برگزاری مجامع بسیج این است که نظام مسائل شهرستان را بتوانیم احصا کنیم و از همه مهم تر، به دنبال رفع آن بوده و نتیجه آن باید جهاد امید آفرینی در جامعه باشد.

جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی نقش‌آفرینی بسیج  را در سه بخش موثر دانست و ادامه داد: اولین بخش احصا مشکلات مردم است و در مرحله دوم مشخص کردن نهاد مسوول رسیدگی به این مشکلات است که گاهی خود بسیج از پس از رفع مشکل برمی‌آید و گاهی هم باید نهادی دیگر آن مشکل را مرتفع کند.

به گفته سردار یوسفی کار بسیج، بسیج کردن ظرفیت های مردمی در این زمینه‌هاست.

سردار یوسفی تصریح کرد: مهمترین بخشی که در یک سال گذشته دستگاه‌های مختلف پای کار آمدند مسئله جهاد تبیین بود که نتایج خوبی نیز درپی‌ داشته‌است؛ لذا برای اثرگذاری فریضه جهاد تبیین، نباید این مسئله قطع شود و کار باید با قوت ادامه یابد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی در ادامه به این موضع اشاره کرد که آیت‌الله رئیسی اقدامات خوبی را در عرصه بین المللی انجام داده و وی آبروی خود را در این زمینه به کف دست گرفته است به طوری که نگاه رای آوری را کنار گذاشته و به دنبال رفع مشکلات کشور به صورت زیربنایی است.

به گفته سردار یوسفی رعایت عدالت در ارائه خدمات، مسئله ای است که باید هم دستگاه‌های دولتی و هم بسیج راجع به این امر تمام تلاش خود را بکار ببندد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول