اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پیشرفت ۶۴ درصدی عملیات آبرسانی به روستاهای همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت ۶۴ درصدی عملیات آبرسانی به روستاهای همدان خبر داد.

پیشرفت ۶۴ درصدی عملیات آبرسانی به روستاهای همدان

 فرهاد بختیاری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به عملیات آبرسانی در روستاهای استان اظهار کرد: پروژه‌های محرومیت‌زدایی استان با هماهنگی قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی(ع) و شرکت آبفای استان با ۶۴ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

وی ادامه داد: در شهرستان همدان احداث مخزن ۶۰۰ متر مکعبی در روستای ارزانفود و اجرای خط انتقال این روستا در حدود ۱۰ کیلومتر در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان تصریح کرد: اجرای مخزن ۵۰۰ متر مکعبی بتنی در روستای چشین و ساخت مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی بتنی در مجتمع سنگستان از دیگر اقدامات در طرح آبرسانی به روستاهاست.

وی در ادامه به اتمام عملیات ساخت مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در روستاهای اسدآباد از جمله پیرملو، مجتمع چنارعلیا و ساخت حوضچه شیرآلات اشاره کرد و گفت: مخزن ۳۰۰ مترمکعبی نیز در روستای کمک علیا و سفلی ساخته شده است.

بختیاری‌فر تصریح کرد: ساخت ایستگاه پمپاژ مجتمع النجه گنجه با مخزن ۲۰۰ مترمکعبی و حفر چاه مکانیکی در مجتمع چنارعلیا از دیگر اقدامات انجام شده در راستای آبرسانی است.

پایان پیام/89003/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول