اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

استقبال فهرجی‌ها از یک پویش مردمی با تحویل داوطلبانه 40 قبضه سلاح

رئیس حوزه قضائی شهرستان فهرج گفت: با اجرای پویش مردمی «نه به سلاح غیر مجاز»، دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در فهرج تعداد 40 قبضه سلاح جنگی و شکاری را به صورت داوطلبانه تحویل مقامات انتظامی و امنیتی کردند.

استقبال فهرجی‌ها از یک پویش مردمی با تحویل داوطلبانه 40 قبضه سلاح

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امیرحسین بهجتی از تحویل داوطلبانه  ۴۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری توسط فهرجی‌ها خبر داد و ضمن قدردانی از اقدام آنها، اظهار داشت: دیگر دارندگان سلاح‌های غیرمجاز تا پایان مهر ماه فرصت دارند که سلاح های غیرمجاز خود را تحویل دهند تا از ارفاقات قانونی برخوردار شوند.

رئیس حوزه قضائی شهرستان فهرج، نقش مردم، سران طوایف، ریش‌سفیدان و روحانیت را در تحقق امنیت پایدار بی‌بدیل توصیف کرد و گفت: از تلاش‌های تمام همکارانم در دستگاه قضایی و مجموعه‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی که در جهت تامین امنیت و تحقق عدالت در جامعه تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم.

 وی تصریح کرد: در شهرستان فهرج قانون‌مداری با جدیت دنبال می‌شود و امروز نیروی انتظامی به عنوان بازوی پرتوان قوه‌قضائیه در تمامی نقاط کشور ورود و با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی به تلاش‌های نیروی انتظامی در ایجاد نظم‌وامنیت در کشور اشاره کرد و عنوان داشت: نیرو‌های انتظامی برای امنیت تلاش و جهاد می‌کنند و مردم هم قدردان نیروی انتظامی هستند.

 این مقام قضایی بیان داشت: فراجا پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی است و یکی از اصول ارزش‌های انقلاب اسلامی تکیه بر قانون و قانونمداری است.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول