اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

قطار گرگان-تهران به حرکت درآمد

فرماندار شهرستان بندرترکمن گفت: قطار مسافربری گرگان تهران که ساعاتی پیش دچار نقص فنی شده بود با رفع کامل مشکل به حرکت درآمد.

قطار گرگان-تهران به حرکت درآمد

نورمحمد جعفری شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بندرترکمن اظهارکرد: خوشبختانه با هم افزایی هم نیروهای انتظامی، دستگاه قضایی،سپاه،ستاد بحران، عوامل فنی، شورای تامین و غیره تمام چرخ‌های قطار گرگان تهران بر روی ریل راه‌آهن قرار گرفت و این قطار به حرکت در‌آمد.

وی تصریح کرد: ساعت ۲۰ امشب قطار گرگان تهران در محدوده بندرترکمن در محور مرسوم به پیچ ۹۰ درجه در‌محل اتصال خطوط قدیم و جدید دچار نقص فنی شد و از ریل خارج شد.

فرماندار شهرستان بندرترکمن خاطرنشان‌کرد: خوشبختانه با همکاری همه عوامل، در ساعت ۲۳ و ۳۵ دقیقه شامگاه امشب چرخ‌های این قطار با رفع کامل نقص روی ریل قرار گرفت و به حرکت خود ادامه داد.

فرماندار شهرستان بندرترکمن خاطرنشان‌کرد: خوشبختانه هیچ مشکل و آسیبی به مسافرین وارد نشده و همه مسافرین این سفر در سلامت کامل هستند.

وی ادامه داد: رسانه‌های معاند به دنبال فرصت برای ایجاد رعب و وحشت و ناامنی در دل مردم عزیز ایران هستند و بعد از این حادثه اقدام به شایعه پراکنی در فضای مجازی کردند که خوشبختانه مردم ایران به مانند گذشته با هوشمندی تمام به این شایعات توجه نکرده و مسافرین با صبوری تمام و در کمال آرامش منتظر رفع نقص و حرکت مجدد قطار شدند.

جعفری گفت: از همه عواملی که امشب پای کار بودند و  باعث شدند که نقص فنی در سریعترین زمان برطرف شود و از مردم و مسافرین عزیز بخاطر شکیبایی و صبرشان قدردانی میکنم.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول