اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اعضای هیات اجرایی انتخابات در کاشمر انتخاب شدند

در اجرای ماده ۱۵ آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و با دعوت از ۳۰ نفر از معتمدین، جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیأت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی مرکز حوزه انتخابیه کاشمر،خلیل آباد ،بردسکن و کوهسرخ در محل فرمانداری کاشمر برگزار شد.

اعضای هیات اجرایی انتخابات در کاشمر انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، فرماندار کاشمر در جمع معتمدین با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال‌جاری برگزاری انتخاباتی امن، رقابتی، مشارکت حداکثری و سلامت کامل را به عنوان چهار راهبرد اصلی انتخابات ترسیم کردند، اظهار کرد: در این راستا به عنوان مجریان انتخابات خودمان را مکلف و‌ موظف به راهبردهای معظم له می دانیم و تلاش میکنیم از همین ابتدا فرآیند انتخابات در تمامی مراحل شفاف باشد.

حجت اله شریعتمداری با بیان اینکه بر اساس قانون تعداد ۳۰ نفر از معتمدین که جزو اقشار مختلف مردم با گرایشات و دیدگاه های سیاسی توسط نماینده عالی دولت به هیات نظارت معرفی شدند، افزود:  اعضای حاضر یک جمع نخبه و معتمد حقیقی مردم کاشمر هستند که به تایید هیأت نظارت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون رأی گیری برای انتخاب ۸عضو اصلی و ۵ عضو علی البدل برگزار می شود، خاطر نشان کرد: منتخبین از امروز امین و رازدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، نامزدها و مردم هستند.

فرماندار کاشمر با تاکید بر پرهیز بی طرفی در سایه نگاه بی طرفانه اذعان کرد: دادستان عمومی و‌انقلاب،رییس اداره ثبت احوال و فرماندار سه عضو حقوقی هیأت اجرایی انتخابات هستند.

در پایان پس از حصول اکثریت قانونی و اعلام رسمیت جلسه برای انتخاب ۸ نفر معتمدین اصلی با رأی مخفی و اکثریت نسبی آراء با توزیع برگه های رأی، انتخابات برگزار و به ترتیب آرا  جواد زاده اکبر ،علی محمدی،اسداله شفیعی ،علی فروغی،حسن امیری مقدم،محمود عیسائی،قاسم تارم و محمد ایوبی به عنوان معتمدین اصلی انتخاب شدند.

پایان پیام/70042

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول