اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

راهپیمایی مردم یمن در حمایت از طوفان الأقصی

جمع زیادی از مردم یمن در حمایت از عملیات مقاومت فلسطین با عنوان طوفان الأقصی در اراضی اشغالی فلسطین، به خیابان های صنعا آمدند.

راهپیمایی مردم یمن در حمایت از

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مردم یمن عصر امروز شنبه در حمایت از ملت فلسطین و عملیات «طوفان الأقصی» مقاومت در صنعا راهپیمایی کردند. 

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی صنعا، پرچم‌های فلسطین و یمن را در دست داشتند و شعارهایی در حمایت از مقاومت فلسطین سر داده و خواستار تداوم جهاد برای آزادسازی اراضی اشغالی فلسطین و پاکسازی آن از اشغالگران صهیونیست شدند. 
بنابر گزارش وبگاه «المسیرة»، نمایندگانی از مقاومت فلسطین در یمن نیز در این راهپیمایی حضور داشتند و در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آن شعار سر دادند. 
شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی ضمن تبریک عملیات طوفان الأقصی، بر حمایت یمن از این عملیات تأکید کرده و با سر دادن شعار «جان فدای الأقصی» بر حمایت از مسجدالأقصی تأکید کردند. 
«معاذ ابوشماله» نماینده جنبش حماس در این راهپیمایی تأکید کرد که برگزاری این راهپمایی تأکید بر محوریت مسئله فلسطین در وجدان امت اسلامی است. 
وی با اشاره به تدارک کتائب القسام و گروه‌های مقاومت فلسطین برای آزادسازی فلسطین، تصریح کرد که امروز نبرد سرنوشت‌ساز با دشمن صهیونیستی آغاز شده است. 
«احمد برکه» نماینده جنبش جهاد اسلامی در یمن نیز عملیات «طوفان الأقصی» را ستود و گفت که امروز غزه در حال رقم زدن پیروزی است که هر انسان آزاده‌ای انتظار آن را داشت. 
وی افزود: «عملیات طوفان الأقصی به سازشکاران این پیام را می‌دهد که رژیم صهیونیستی از حمایت خود در برابر مجاهدان غزه ناتوان است پس چگونه می‌تواند از شما حمایت کند». 
همچنین «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت که ملت یمن از مقاومت فلسطین حمایت می‌کند و از رژیم‌های عربی می‌خواهد که از آن حمایت کنند. 
وی گفت: «گروه‌های مقاومت فلسطین امروز زمام امور را در دست دارند و به عمق اراضی اشغالی و دشمن حمله می‌کنند و عملیات طوفان الأقصی بیانگر ضعف دشمن و نهادهای اطلاعاتی آن است». 
الحوثی تأکید کرد که این عملیات قهرمانانه به همه این پیام را داد که همه بایستی موضع واحد داشته و برای یاری فلسطینیان اقدام کنند. 

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول