اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

رمز حیات اجتماعی نیروی انتظامی با مردم بودن است

فرمانده انتظامی شهرستان بانه گفت: رمز حیات اجتماعی نیروی انتظامی در خدمت بودن و شریک رنج مردم بودن است، بدون مشارکت و همراهی مردم موفق نخواهیم بود.

رمز حیات اجتماعی نیروی انتظامی با مردم بودن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بانه، سرهنگ رسول کرمی‌چگینی در مراسمی مناسبت هفته نیروی انتظامی با تاکید بر برخورد جدی با بر هم زنندگان امنیت اجتماعی، اظهار داشت: هر گونه پیشرفت در نیروی انتظامی در زندگی مردم تاثیرگذار خواهد بود چراکه مقابله با جان و ناامنی حفظ مال مردم از مهمترین مسائل است.

وی با اشاره به محورهای مورد نظر نیروهای انتظامی بانه در برخورد با مسائل و مشکلات جامعه، گفت: تعامل سازنده با دستگاه‌های قضایی، امنیتی و نظامی شهرستان، بهره‌گیری از ظرفیت بسیار بالای بسیج جهت برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت، ایجاد تعامل مثبت با نهادهای دولتی، ائمه جمعه و جماعت، ایجاد بسترهای لازم برای نقد و ارزیابی عملکرد پلیس در تامین امنیت از جمله اولویت‌های پلیس در جامعه است.

وی ادامه داد: افزایش سرمایه اجتماعی پلیس در میان شهروندان، جلب و توسعه مشارکت مردمی، جلب مشارکت علمی، پژوهشی و دانشگاهی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، توجه به افکار عمومی و مقدم دانستن پیشگیری اجتماعی از رویکردهای مهم نیروی انتظامی است که با رفتار خردمندانه و خویشتن داری مشکلات و مسائل را حل و فصل کنیم.

چگینی با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی بیعتی خجسته با فرمانده کل قوا، شهدا و ملت شهید پرور است، اظهار داشت: نیروی انتظامی در جای جای میهن اسلامی اماده خدمت به مردم است که این را مسئولیت دینی و اجتماعی نیروهای پر تلاش است.

فرمانده انتظامی شهرستان بانه گفت: رمز حیات اجتماعی نیروی انتظامی با مردم در خدمت بودن و شریک رنج مردم بودن است که بودم مشارکت و همراهب کردم موفق نخواهد شد.

وی اضافه کرد: به خاطر مبارزه با ستمکاران و دفاع از کیان انسان و ارزش‌ها است که پلیس به عنوان مظهر مظهر پایداری در برقراری عدالت در جامعه شناخته می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بانه گفت: هفته نیروی انتظامی با شعار شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار فرصت مناسبی است تا با تعامل و همکاری و جلب مشارکت همه جانبه  امنیت پایدار فراهم  برای همه فراهم شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول