اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

شرایط فروش نقدی و اعتباری کی ام سی T8 محصول کرمان موتور اعلام شد + جدول

شرکت خودروسازی کرمان موتور اعلام کرد که فروش پیکاپ KMC T8 مدل 1402 خود را با شرایط ویژه‌ای برای ماه مهر آغاز کرده است. بر این اساس، از امروز 15 مهر ماه فروش این خودرو به صورت نقدی و اقساط 36 ماهه در دو رنگ سفید و مشکی شروع خواهد شد.

شرایط فروش نقدی و اعتباری کی ام سی T8 محصول کرمان موتور اعلام شد + جدول

قیمت مصوب این خودرو 16 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام شده است. خریداران می‌توانند به صورت نقدی خودرو را خریداری کنند. همچنین امکان خرید اقساطی در 3 مرحله 18، 24 و 36 ماهه نیز وجود دارد.

در خرید اقساطی 18 ماهه، مبلغ 6 میلیارد و 500 میلیون ریال باید همزمان با ثبت نام پرداخت شود. این رقم برای 24 ماهه 7 میلیارد ریال و برای 36 ماهه نیز 7 میلیارد ریال خواهد بود.

سند خودرو آزاد است و سود مشارکت یا سود انصرافی برای خریداران در نظر گرفته نشده است. اما در صورت تاخیر در تحویل بیش از موعد مقرر، به ازای هر ماه 3 درصد به قیمت خودرو اضافه می‌شود.

مدت زمان تحویل خودرو نیز 90 روز کاری پس از ثبت نام اعلام شده است. بنابراین خریداران می‌توانند با شرایط اعلام شده از سوی کرمان موتور، نسبت به خرید پیکاپ T8 در مهرماه اقدام کنند.

   

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول