اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

باند حرفه‌ای جعل اسناد رسمی در کرمان متلاشی شد

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کرمان از انهدام یک باند حرفه‌ای جعل اسناد رسمی در کرمان خبر داد و گفت: در این رابطه 6 نفر از اعضای اصلی این باند شناسایی و دستگیر شدند.

باند حرفه‌ای جعل اسناد رسمی در کرمان متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محسن نیک‌ورز در جلسه شورای قضایی استان کرمان اظهار داشت: در پی گزارش حفاظت و اطلاعات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان مبنی بر کشف تعدادی اسناد رسمی جعل شده، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار مشترک حفاظت اطلاعات دادگستری استان و حفاظت‌واطلاعات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان قرار گرفت.

وی اعلام کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی اولیه مشخص شد یکی از کارمندان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کرمان با همکاری تعدادی کارچاق‌کن اقدام به جعل اسناد رسمی می‌کردند.

 این مقام قضایی خاطرنشان ساخت: در یک فقره جعل اعضای این باند توانسته بودند بیش از یکصد میلیارد ریال از فردی کلاهبرداری کنند.

وی با بیان اینکه از این باند تاکنون چندین فقره سند جعلی کشف و ضبط شده است، افزود: اعضای این باند به شکل بسیار حرفه‌ای اقدام به جعل اسناد می‌کردند که در نگاه و بررسی اولیه قابل تشخیص نبودند.

این مقام قضایی گفت: از کلیه شهروندان تقاضا داریم قبل از قطعی و نهایی کردن هر معامله ای، اصالت اسناد رسمی را از ادارات مربوطه از جمله  اداره ثبت اسناد و املاک محل سکونتشان استعلام کنند.

 پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول