اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

گازرسانی به 615 واحد صنعتی در کردستان

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: طی ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم گازرسانی به 615 واحد صنعتی از اقدامات شاخص شرکت گاز استان کردستان است.

گازرسانی به 615 واحد صنعتی در کردستان

احمد فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر گاز طبیعی این ظرفیت را دارد، که نقشی اساسی در پیشبرد فرآیند تامین انرژی پایدار ایفا کند، هر چند تصویر ایده‌آل برای گازطبیعی به‌عنوان «پلی به سوی آینده» مصرف این فرآورده را با افزایش چشمگیری روبرو می‌سازد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان افزود: استفاده و کاربرد  بیشتر گاز طبیعی در صنایع و واحدهای تولیدی می‌تواند ضمن حفظ پاکیزگی محیط زیست و جلوگیری از مصرف سوخت‌های فسیلی، صرفه‌جویی مناسبی را در حوزه اقتصادی ایجاد کرده و در نهایت نیز از نظر اقتصادی و ملی نیز برای کشور و استان تاثیرگذار باشد.

فعله‌گری ادامه داد: در حال حاضر تعداد کل صنایع عمده و جزء تحت پوشش گاز طبیعی در کردستان به 2 هزار و 599 مورد افزایش یافته است.

به گفته وی، تعداد شهرک‌های صنعتی برخوردار از گاز طبیعی استان کردستان نیز 19 مورد است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان اذعان کرد: با گسترش شبکه‌های گازرسانی در سراسر استان کردستان این شرکت هیچ محدودیتی در زمینه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی ندارد ودر صورت فراهم کردن زیرساخت‌های لازم توسط این واحدها گازرسانی در اسرع وقت انجام خواهد گرفت.

فعله‌گری با بیان اینکه در حال حاضر 54 جایگاه سی‌‌ان‌جی و 630 واحد صنعتی عمده در سطح استان وجود دارد، گفت: یک‌هزار و 915 واحد صنعتی جزء در سطح استان کردستان زیرپوشش گاز طبیعی است.

وی اضافه کرد: 24 واحد صنعتی عمده و 57 واحد صنعتی جزء از این تعداد طی سال‌جاری به صف مصرف کنندگان گازطبیعی اضافه شده است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول