اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امضای هفت تفاهم نامه بین وزارت علوم ایران و مالزی

هفت تفاهم‌نامه و توافق‌نامه همکاری با حضور وزیر علوم مالزی و مسؤولان وزارت علوم تحقیقات و فناوری ایران در اصفهان به امضا رسید.

امضای هفت تفاهم نامه بین وزارت علوم ایران و مالزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان  هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری کشور در آئین امضای  هفت تفاهم‌نامه و توافق‌نامه با محوریت آب و محیط زیست بین وزارت علوم ایران و مالزی با حضور رؤسای دانشگاه‌های برتر مالزی در دانشگاه اصفهان گفت: این تفاهم نامه‌ها در بخش‌های مختلف علم و فناوری با محوریت موضوع آب و محیط زیست است.

وی گسترش تبادل دانشجو بین دو کشور، برپایی کنفرانس‌های علمی مشترک با موضوعات روز، راه اندازی پردیس مشترک در موضوع آموزش و ایجاد رشته‌های مشترک آموزشی را از دیگر مفاد این تفاهم نامه‌ها عنوان کرد.

داداش‌پور با اشاره به امضاء تفاهم نامه‌هایی جداگانه بین مسؤولان وزارت علوم مالزی و دانشگاه آزاد اصفهان و دانشگاه هنر افزود: مفاد این تفاهم نامه‌ها بیشتر با موضوع امنیت غذایی که یکی از دغدغه‌های اصلی دو کشور است.

بیش از ۱۵ سال از عقد خواهر‌خواندگی ایران و مالزی می گذرد و قرار است نشست امروز به عنوان روز علم و فناوری در تقویم آموزشی دو کشور ثبت شود.

پایان پیام/۶۳۱۳۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول