اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

افزایش کشف سلاح‌ غیرمجاز در خوزستان توسط پلیس

فرمانده انتظامی خوزستان از افزایش شناسایی تیراندازی‌ها و کشف سلاح‌ها در استان توسط پلیس خبر داد.

افزایش کشف سلاح‌ غیرمجاز در خوزستان توسط پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی خوزستان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان خوزستان که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: اگر شهروندان قوانین را رعایت کنند، هیچ مشکلی در جامعه به وجود نخواهد آمد.

وی افزود: ماموریت اصلی پلیس خدمتگزاری به مردم است و ما مسئولیم به مطالبات آنها پاسخ دهیم.

فرمانده انتظامی خوزستان اعلام کرد: پلیس در سال جاری اقدامات خوبی انجام داده است و تاکنون ۷۰ درصد از تیراندازی‌ها در استان شناسایی شده‌اند و همچنین ۱۸۵۰ قطعه سلاح کشف شده است.

وی ادامه داد: امسال حدود ۲۷۰ درصد افزایش در کشف قاچاق‌ها را داشتیم و از ابتدای سال تاکنون چهار تن مواد مخدر و هفت هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال کالا قاچاق شناسایی شده‌اند.

میرفیضی با بیان اینکه باید به مطالبات مردم پاسخگو باشیم، گفت: از جمله اقدامات موثری که در حوزه پلیس انجام شده است، حضور پلیس هوشمند و راه‌اندازی سامانه آنلاین کروکی است که سرعت پاسخگویی پلیس در قضایای تصادفات را افزایش داده است.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: خدمات به مردم در دستور کار پلیس است و برای پاسخگویی به مردم باید در زمینه امنیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، همراه با سرعت و دقت موردنیاز عمل کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول