اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

وقوع ۲ تصادف در جاده قیدار به ابهر ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: واژگونی دو خودرو در جاده قیدار- ابهر 6 نفر را راهی بیمارستان کرد و نجاتگران یک نفر از سرنشینان محبوس در خودرو را رهاسازی کردند.

وقوع ۲ تصادف در جاده قیدار به ابهر ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامرضا بخشوده، سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 405 در کیلومتر ۱۱ جاده قیدار به ابهر توسط اورژانس برای امدادرسانی به ندای امداد اطلاع داده شد.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای قره آقاج برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی تصریح کرد: در این سانحه رانندگی سه نفر از سرنشینان مصدوم شدند که دو نفر توسط اورژانس و یک نفر نیز توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.
بخشوده به تصادف دیگر شامگاه جمعه در کیلومتر ۱۱ جاده قیدار به ابهر اشاره کرد و افزود: این سانحه نیز با واژگونی پراید در ساعت ۱۹ و ۲۰ اتفاق افتاد.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: در این سانحه رانندگی سه نفر مصدوم شدند که یک نفر از مصدومان این تصادف توسط هلال احمر رهاسازی و به مراکز درمانی منتقل شد.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول