اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مشارکت مردم دلیل راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی گرمه بود

امام جمعه گرمه گفت: مشارکت مردم دلیل راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی گرمه بود و امیدواریم همین مشارکت باعث راه‌اندازی فاز دوم نیز شود.

مشارکت مردم دلیل راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی گرمه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمه، حجت الاسلام والمسلمین رحمانی، امام جمعه گرمه در خطبه های نماز جمعه گرمه اظهارکرد: مشارکت همگانی مردم گرمه در ساخت درمانگاه شبانه روزی کاری خداپسندانه بود که این اتفاق در ۹ ماه انجام شد و این اخلاص در عمل است.

وی گفت: ان شاالله فاز دوم این درمانگاه هم با همکاری و مشارکت همه مردم انجام می شود.

امام جمعه گرمه افزود: بصیرت و اطاعت از ولی فقیه توطئه های دشمنان اسلام را خنثی می‌کند و مردم با بصیرتی که دارند به ارزش ها و آرمان های خود لطمه نمیزنند.

وی با بیان اینکه خدایی بودن انقلاب اسلامی عامل ماندگاری این انقلاب است تصریح کرد: ماهیت خدایی انقلاب اسلامی و مردمی بودن از دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.

حجت الاسلام رحمانی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیان داشت: هفته نیروی انتظامی را محضر دلاورمردان نیروی انتظامی تبریک عرض می‌کنم و کشور ایران به برکت وجود نیرو‌های نظامی و انتظامی مقتدر از امنیتی ذاتی برخوردار است.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول