اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

خردسالان بوشهری در مسابقات تکواندو گل کاشتند

رییس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: تیم هیات تکواندو استان بوشهر قهرمان مسابقات خردسالان کشوری منطقه پنج کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری شد.

خردسالان بوشهری در مسابقات تکواندو گل کاشتند

سید جلال سید مردانی رییس هیات تکواندو استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: دومین دوره مسابقات تکواندو منطقه‌ای خردسالان کشور (منطقه پنج) به میزبانی شهرستان بروجن در بخش پسران ۱۳ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

وی عنوان کرد : ۱۲۰ ورزشکار از استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان، اصفهان و بوشهر در این مسابقات به رقابت پرداختند.

 سید مردانی گفت : تیم منتخب استان بوشهر در پایان با سه طلا، دو نقره و چهار برنز به مقام قهرمانی دست یافت و استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

رییس هیات تکواندو استان بوشهر خاطرنشان کرد : حسین زارمحمدی در در وزن سوم، کیارش گلستانی در وزن ششم و محمد مظفری در وزن هفتم طلایی‌های استان بوشهر بودند، عارف نصاری در وزن اول و علیرضا حسینی در وزن پنجم به مدال نقره رسیدند.

وی عنوان کرد : همچنین کسرا عسکری در وزن دوم ، ابولفضل صفاریان وزن چهارم ، محمد طاها لطفی وزن هشتم و امیرمهدی ثابت در وزن دهم مدال برنز تصاحب کردند.

به گزارش فارس، هدایت تیم بر عهده اساتید بابک نوذری ملی پوش سابق بوشهری به عنوان سرمربی، امید خنسیر، صادق گودرزی و سعید همایی به عنوان مربیان تیم و عباس صدری به عنوان سرپرست بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول