اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برگزاری اردوی جهادی درمانی در آق‌قلا

برنامه برگزاری اردوی جهادی درمانی، پزشکی و دندانپزشکی در مناطق سیل‌زده شهرستان آق قلا استان گلستان با همکاری سازمان تامین اجتماعی همزمان با هفته وحدت برگزار شد.

برگزاری اردوی جهادی درمانی در آق‌قلا

محمد ودود حیدری فرمانده تیپ جهادی مستضعفین در گفتگو با خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: تیپ جهادی مستضعفین یک شبکه جهادی است که در حوزه‌های مختلف در سطح کشور مشغول فعالیت بوده و در سال ۱۴۰۲ رویکرد درمانی تیپ تقویت شده است.

وی با اشاره به اینکه دو رویکرد جهادی امسال در تیپ دنبال میشود، افزود: پزشکی و دندانپزشکی و موضوع آبرسانی باتوجه به وجود این مشکلات به‌طور جدی دنبال می‌شود در کنار آن موضوعات فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و غیره نیز دنبال می شود‌.

محمد ودود حیدری تصریح کرد: برنامه برگزاری اردوی جهادی درمانی، پزشکی و دندانپزشکی در مناطق سیل‌زده شهرستان آق قلا در استان گلستان با همکاری سازمان تامین اجتماعی همزمان با هفته وحدت ۱۱ لغایت ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

فرمانده تیپ جهادی مستضعفین با بیان اینکه ترکیب جمعیتی شهر آق قلا از برادران و خواهران اهل سنت و تشیع بوده که قرن‌هاست در کنار هم، هم زیستی مسالمت‌آمیزی را دارند، عنوان کرد: همزمان با هفته وحدت این کار ارزشمند در حال انجام است.

وی ادامه داد: خدمت‌رسانی جهادگران تیپ جهادی مستضعفین با ۲۱ عدد یونیت و ۲۵ دندانپزشک و تعدادی دستیار شروع شده که با همکاری سایر دستگاه‌ها و ورود گروه‌های جهادی استان گلستان آغاز و تا پنج روز ادامه خواهد داشت و در حاشیه اجرای این برنامه برخی از مناطق محروم اطراف هم توسط تیم‌های دندانپزشکی در طی روزهای آینده خدمت رسانی خواهند شد.

محمد ودود حیدری یادآور شد: با تداوم خدمت به مردم به‌خصوص در حوزه‌های درمانی و با توجه به مشکلاتی که طبقه محروم دارند امیدواریم بتوانیم برای این موضوع که بچه‌های انقلاب و نظام و رهبری با همدلی در کنار مردم هستند  مشکلات را تا سر حد امکان برطرف خواهند کرد تلاش کنیم

فرمانده تیپ جهادی مستضعفین با بیان اینکه مردم  لایق بهترین‌ها هستند، تاکید کرد: این تیپ جهادی از متن مردم بلند شده و امیدواریم که موثر باشد، این دهمین اردوی جهادی درمانی تیپ در ماههای اخیر در استان‌های کمتر برخوردار بوده است.

 

 

وی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱، به ۲۱ استان خدمات پزشکی، آب‌رسانی، اجتماعی انجام شده است، امسال هم در استان‌ها و عرصه‌های مختلف این کار دنبال می‌شود امیدوارین که با پشتیبانی دستگاهها،مسوولان، خیرین و مردم این کار تداوم پیدا کند.

محمد ودود حیدری گفت: باتوجه به نیازها در بخش دندانپزشکی، درمان بیماری‌های خاص، درمان سرطانها و .... پیشنهاد میشود سازمان‌ها، دستگاه‌ها و نهادها همچون وزارت بهداشت، وزارت رفاه، سازمان تامین اجتماعی، سازمان بهزیستی، کمیته امداد و غیره در این موضوعات ورود ویژه نمایند.

فرمانده تیپ جهادی مستضعفین اضافه کرد: اینها می‌توانند با تشکیل یک مجموعه حمایتی از بدنه‌های مردمی به کمک بهداشت و درمان کشور بشتابند، تیپ جهادی مستضعفین اعلام آمادگی می‌کند که بتواند محور اتصال این دستگاه‌ها با مجموعه‌های مردمی باشد.

وی در پایان اعلام کرد: چنانچه دستگاه‌های مسوول پای کار بیایند امکان تشکیل دبیرخانه خدمت‌رسانی سلامت  به محرومین در تیپ جهادی وجود دارد تا با سازماندهی مردم امکانات و تجهیزات را پای کار بیاوریم و نهضت خدمت سلامت به مردم و محرومین در کشور تقویت گردد.

پایان پیام/83021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول