اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اجرای ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در خرم‌آباد

شهردار خرم‌‌آباد گفت: با امضاء یک تفاهم نامه همکاری، بیش از ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در شهر خرم‌آباد اجرا می‌شود.

اجرای ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در خرم‌آباد

داریوش بارانی بیرانوند امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری خرم‌‌آباد و یک شرکت انتقال داده‌های اینترنتی، اظهار کرد: با انعقاد این تفاهم‌نامه بیش از ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در شهر خرم‌آباد اجرا می‌شود.

وی افزود: به استناد تکالیف مندرج در بند (ح) تبصره ۷ قانون برنامه و بودجه ۱۴۰۱ و وفق مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات کشور تفاهم نامه همکاری بین شهرداری خرم‌آباد و یک شرکت انتقال داده‌ها منعقد شد.

شهردار خرم‌‌آباد گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه اپراتور آسیاتک بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در شهر خرم‌آباد سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

بارانی بیرانوند به دستاوردهای حاصل از این سرمایه‌گذاری اشاره کرد و افزود: ایجاد زیرساخت‌های اساسی برای پیاده‌سازی شهر هوشمند، افزایش چندین برابری سرعت اینترنت، تقویت بسترهای لازم برای توسعه کسب و کار و افزایش پهنای باند از مهم‌ترین دستاوردهای این سرمایه‌گذاری است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده، یکی از بزرگترین پروژه‌های زیرساختی شهر خرم‌آباد در طی سالیان گذشته که امکان اشتغال مستقیم و غیر مستقیم را فراهم می‌کند، اجرا خواهد شد.

به گفته شهردار خرم‌‌آباد این تفاهم‌نامه با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، مدیر کل ارتباطات و فناوری و اعضا شورای اسلامی شهر خرم‌آباد منعقد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول