اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خط قرمز پلیس ایجاد امنیت و آسایش شهروندان است

فرمانده انتظامی آمل با بیان اینکه در طول شبانه‌روزی ۲۰۰ نوع مأموریت برای پلیس تعریف شده تا همشهریان در آرامش و آسایش به زندگی خود بپردازند، افزود: خط قرمز پلیس و نیروی انتظامی ایجاد امنیت و آسایش شهروندان است.

خط قرمز پلیس ایجاد امنیت و آسایش شهروندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علی داداش‌تبار شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نباید بین مردم و پلیس فاصله بیافتد و همدلی مردم و پلیس باعث ایجاد امنیت و آرامش پایدار در جامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طول شبانه‌روزی ۲۰۰ نوع مأموریت برای پلیس تعریف شده تا همشهریان در آرامش و آسایش به زندگی خود بپردازند، افزود: خط قرمز پلیس و نیروی انتظامی ایجاد امنیت و آسایش شهروندان است.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به آغاز هفته فراجا و شعار "شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار"، تصریح کرد: امنیت پایدار و عمومی جز با اطلاع رسانی به موقع و صحیح محقق نمی شود و در این باید نباید از اهمیت مقوله آموزش غافل شد.

داداش تبار با بیان اینکه عوامل ۹۸ درصد قتل‌ها در سطح شهرستان را کشف کرده و تمام تلاش خود را برای دستگیری قاتلان به کار گرفتیم، یادآور شد: در ۶ ماه گذشته بیش از ۲۵ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی مازندران انجام شد که ایجاد امنیت در سفر بر عهده پلیس و عوامل انتظامی است.

وی با اعلام اینکه سامانه تلفنی پلیس ۱۱۰ روزانه بیش از ۲۵۰ بار توسط شهروندان شماره گیری می‌شود و باید به همه تماس‌ها پاسخ جامع و کامل داده شود، بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۴ هزار و ۶۵۰ بار سامانه ۱۱۰ به صدا درآمد و گزارش‌های مردمی ارائه شد.

فرمانده انتظامی آمل با اشاره به اینکه پلیس حامی شهروندان قانون مدار است، ادامه داد: اصحاب رسانه همیشه در کنار مجموعه انتظامی هستند و همیشه قدردان مشارکت‌های مردمی و حمایت آنها هستیم.

داداش تبار با اشاره به اقدامات آموزشی و انتظامی گسترده در مناطق آسیب‌پذیر رضوان ۳۸ کوچه جهانبخش و منطقه امت‌آباد، یادآور شد: وقوع سرقت به دو بخش سرقت خرد همانند سیم‌های مخابرات، کابل برق، لوازم خودرو و دیگر سرقت‌ها و سرقت‌های کلان همچون دزدی از منازل، خودرو و جرایم خشن اتلاق می شود.

پایان پیام/۸۶۰۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول