اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

خاطره تولیت آستان قدس رضوی از حضور آیت‌الله ناصری در مشهد

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به خاطراتی از آیت الله ناصری، گفت: ایشان در زمان تشرف به مشهد مقدس به هتل که نمی‌رفتند، بلکه در همان مهمان‌سرایی هم که بودند معمولی ترین اتاق را انتخاب می‌کردند و می‌فرمودند: من آمدم خاک پای زائران را به چشم بکشم، من که موقعیتی ندارم که زائر امام رضا باشم.

خاطره تولیت آستان قدس رضوی از حضور آیت‌الله ناصری در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی در همایش «سالک الی الله» که به‌منظور بزرگداشت آیت‌الله ناصری در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، از رضوان الهی به‌عنوان پاداش انسان‌های با تقوا نام برد و اظهار کرد: نداشتن خود برتر بینی و منیت از جمله ویژگی‌های افراد باتقوا است.

وی با تاکید بر اینکه کرامت‌های اخلاقی برای فخر فروشی نیست، عنوان کرد: آیت الله ناصری به معنای واقعی کلمه هیچ چیز برای خود نمی‌خواستند و به هیچ عنوان خودبرتر بینی نداشتند.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت، با اشاره به خاطراتی از آیت الله ناصری، افزود: ایشان در زمان تشرف به مشهد مقدس به هتل که نمی‌رفتند، بلکه در همان مهمان‌سرایی هم که بودند معمولی ترین اتاق را انتخاب می‌کردند و می‌فرمودند: من آمدم خاک پای زائران را به چشم بکشم، من که موقعیتی ندارم که زائر امام رضا(ع) باشم‌.

مروی گفت: ویژگی دیگر آیت الله ناصری ارادتی بود که ایشان به حضرت امام زمان(عج) داشتند و هرگاه نام مبارک حضرت مهدی (عج) را می‌شنیدند و یا به زبان می‌آوردند، به معنای حقیقی منقلب می‌شدند.

پایان پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول