اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

انتخابات در شرایط رقابتی امن و شفاف برگزار می شود

استاندار قزوین گفت: رسالت مهم دست اندرکاران انتخابات این است که عدم جانب داری خود را به مردم و کاندیداها اثبات کنند و نباید در معرض جانب داری قرار بگیرند.

انتخابات در شرایط رقابتی امن و شفاف برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی در همایش فرمانداران و بخشداران استان قزوین که ظهر امروز با حضور رییس ستاد انتخابات وزارت کشور در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین در کنار ظرفیت های بی شمار اقتصادی در حوزه های صنعتی، کشاورزی و گردشگری، در موضوعات سیاسی هم جزو استان های مطرح کشور می باشد و تاثیرگذاری این استان در موضوعات کشوری و افرادی که از این استان در موضوعات ملی تاثیرگذار هستند نشان دهنده ظرفیت بالای سیاسی این خطه می باشد.

وی افزود: استان قزوین یکی از مناطق نخبه خیز کشور است و پیشینه تاریخی، فضای زیستی و شرایط ژنتیکی استان به گونه ای است که چهره های غیرمشهور ولی نخبه زیادی در این استان زیست و در مراکز ملی حضور و اثرگذاری دارند.

استاندار قزوین با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران پرچمدار کلمه حق در جهان است طبیعی است که تمامی تحولات آن با حساسیت همراه باشند و بدون شک انتخابات امسال هم مانند تمامی انتخابات دیگر از حساسیت های زیادی برخوردار است.

این مسوول اضافه کرد: انتخابات باید در صحت کامل و در شرایط رقابتی امن و شفاف برگزار شود و این مهم باید با مشارکت بالا، با درایت مردم و نقش آفرینی نهادهای روشن گر و اقناعی جهت بالابردن کیفیت انتخاب ها همراه باشد.

اعلایی تصریح کرد: رسالت مهم دست اندرکاران انتخابات این است که عدم جانب داری خود را به مردم و کاندیداها اثبات کنند و نباید در معرض جانب داری قرار بگیرند، هر کس که مردم به آن اقبال کنند مورد تایید است و منتخبین با آرای مردم انتخاب خواهند شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول