اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

محور شلمان به املش نیازمند ۳۰۰ هزار مترمکعب مصالح است

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به پروژه ساخت محور شلمان به املش گفت: طول رفت و برگشت این پروژه حدود ۳ کیلومتر است که امروز چیزی حدود ۳۰۰ هزار مترمکعب مصالح برای اجرایی شدن کامل آن نیازمندیم.

محور شلمان به املش نیازمند ۳۰۰ هزار مترمکعب مصالح است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام محمد صفری امروز در جریان بازدید امروز خود به همراه خداداد مقبلی معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از مسیرهای مواصلاتی منطقه در اشکورات و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازدید از محور زیاز به شوک، محور تونل گرمابدشت به سمت لشکان و بخشی از محورهای پائین دست اشکورات، انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر سازمان راهداری با مجوزی که معاون وزیر راهداری صادر کرده مناقصه روکش آسفالت جدید برگزار شود. 

وی با اشاره به اینکه مشکل تامین قیر برای اجرای پروژه‌ها به زودی با ابلاغ به دولت حل خواهد شد، افزود: به توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و بارش باران کار برای اجرای پروژه‌ها بسیار سخت است به محض مساعد شدن آب و هوا عملیات روکش آسفالت اجرایی خواهد شد. 

پیشرفت ۹۵ درصدی پل کیازنیک املش
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه در اثر تخریب سیل سال ۹۷ دو پل بزرگ در املش تخریب شد، گفت: پل کشاورز در رانکوه مورد افتتاح و بهره‌برداری مردم قرار گرفت و پل کیازنیک املش نیز با پیشرفت ۹۵ درصدی و اعتبارات سازمان راهداری در حال اجرا است که به زودی به مرحله بهره‌برداری و افتتاح می‌رسد. 

صفری با بیان اینکه شهرستان‌های رودسر و املش دارای ۱۸ رودخانه بوده که در مسیرهای مواصلاتی قرار گرفته و خود به خود بسیاری از ابنیه‌ها در این مسیرها قرار دارد، تصریح کرد: برخی از این ابنیه‌ها به دلیل قدمتی بالا حدود ۶۰ تا ۷۰ سال امروزه در معرض تخریب قرار دارد و هر سیل شدیدی تهدیدی برای یکی از این ابنیه‌ها است که هزینه مضاعفی بر عهده سازمان راهداری می‌گذارد. 

وی با اشاره به بارش‌هایی که در استان گیلان آغاز شده است، بیان کرد: امروز نخستین خبری که شنیدیم تخریب یکی از پل‌های کوچک در خمپته رحیم آباد بود که ریاست راهداری شهرستان برای پیگیری و حل و فصل موضوع به منطقه اعزام شده است. 

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به پروژه ساخت محور شلمان به املش گفت: طول رفت و برگشت این پروژه حدود ۳ کیلومتر است که امروز چیزی حدود ۳۰۰ هزار مترمکعب مصالح برای اجرایی شدن کامل آن نیازمندیم که به دلیل شرایط شهرستان تامین مصالح کار خیلی سختی است. 

صفری آسیب‌های زیست محیطی و تخریب زمین‌های مردم را از عوامل برداشت‌های بی‌رویه از رودخانه‌ها اعلام کرد و افزود: ما بر اساس بارش‌های فراوانی که در منطقه داریم بایستی برداشت‌ها مدیریت شود تا شاهد کمترین آسیب‌ها و تخریب‌ها باشیم و اگر مصالحی نیاز است بایستی از مسیرهای قانوانی تامین شود. 

وی در جواب سوال خبرنگاران درخصوص بسته شدن پل تازه افتتاح شده تقاطع غیرهمسطح کلاچای تصریح کرد: متاسفانه پل با صرف هزینه ۶۰ میلیارد تومان در شرایط بهره‌برداری کامل افتتاح نشد و بدون علائم ایمنی راهنمایی و رانندگی، روشنایی مناسب، نیوجرسی و آسفالت این پل مورد افتتاح قرار گرفت و امروز نیز به دلیل اجرای کارهای عمرانی هر چند وقت یکبار ما شاهد بسته شدن پل هستیم که امیدواریم این مساله از سوی معاونت شرکت زیرساخت مهندس خاتمی مورد پیگیری جدی قرار گیرد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول