اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تجهیزات آتش نشانی شهرداری فردیس توسعه می‌یابد

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس، گفت: با همکاری مدیریت شهری درحال حاضر لوازم و تجهیزات وضعیت مطلوبی را دارد.

تجهیزات آتش نشانی شهرداری فردیس توسعه می‌یابد

حسین عاشوری، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه آتش نشانان شهرستان فردیس با وجود کمبود امکاناتی که در سال‌های گذشته داشتند پای کار بودند، گفت: آتش نشانان بدون هیچ انتظاری تنها فقط برای انجام وظیفه و خدمات به شهروندان پای کار بودند.

وی با اشاره به اینکه بعد از انتزاع فردیس از کرج آتش نشانان عملیاتی شروع به فعالیت کردند، افزود: اولین سازمانی که استقلال پیدا کرد و با استفاده از ۱۳ دستگاه خودرو عملیاتی که اکثر خودروها مستهلک و غیرقابل بهره‌برداری بودند به شهروندان خدمات ارائه می‌کردند. 

عاشوری با بیان اینکه سال ۱۳۹۸ نیروهای جدید آتش نشانی به سازمان اضافه شدند، تصریح کرد: سازمان با کمبود تجهیزات مواجه بود اما به کمک مدیریت شهری بودجه خوبی در اختیار آتش نشانی قرار گرفت.

این مقام مسوُول با اشاره به اینکه ۱۸ ماه گذشته ۲۲ دستگاه خودرو خریداری شده است، بیان کرد: قرارداد ۵ دستگاه خودرو دیگر در روزهای آینده انعقاد می‌گردد و همچین با همکاری مدیریت شهری درحال حاضر تجهیزات و لوازم وضعیت مطلوبی را دارد. 

عاشوری افزود: خودروهای آتش نشانی در حد کلانشهر‌ها مجهز هستند.

وی در خصوص حوزه وظیفه آتش نشانان، گفت: هیچ محدودیتی را قائل نیستیم و هرجایی که شهروندان نیاز به کمک داشته باشند با کمال افتخار خدمت آنها هستیم.

عاشوری اشاره‌ای به موضوع آب رسانی کرد و افزود: همکاران شبانه روزی در حال ارائه خدمت به شهروندان بودند.

وی ادامه داد: لایحه برقراری حق درجات آتش نشانان به تصویب اعضای شورای شهر رسید و امیدواریم حق درجات به زودی مورد تصویب فرمانداری قرار و ابلاغ شود.

عاشوری با بیان اینکه در ۹۵درصد آتش نشانان مستاجر هستند، تصریح کرد: همکاران هرسال برای دریافت وام ودیعه مسکن مراجعه می‌کنند و پیگیر تهیه ودیعه مسکن هستند، در دو سال اخیر مدیریت شهری تلاش کردند از نظر حقوق و مزایا به آتش نشانان کمک کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول