اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

برگزاری جشن بزرگ أمت رسول الله(ص) در اهواز

به مناسبت ایام سالروز ولادت فرخنده حضرت محمدامین(ص) و امام صادق(ع) جشن بزرگ أمت رسول الله(ص) با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

برگزاری جشن بزرگ أمت رسول الله(ص) در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به مناسبت ایام سالروز الروز ولادت فرخنده و خجسته پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) و سلاله پاکش حضرت امام جعفرصادق(ع) جشن بزرگ أمت رسول الله(ص) با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان خوزستان در اهواز دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی برگزار می‌شود.

این برنامه روز پنج‌شنبه 13 مهرماه سال 1402 از ساعت 19 آغاز می‌شود و اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان خوزستانی در آن شرکت می‌کنند و میلاد سراسر نور پیامبر رحمت و مهربانی و ششمین ستاره سپهر امامت و ولایت را جشن می‌گیرند.

جشن بزرگ أمت رسول الله(ص) در چهار راه سلمان فارسی اهواز برگزار می‌شود که برنامه‌های شاد و متنوعی برای خانواده‌های خوزستانی در آن اجرا خواهد شد.

در جشن بزرگ أمت رسول الله(ص) در اهواز هنرمندان خوزستانی حضور دارند و به اجرای برنامه می‌پردازند، نورافشانی و اهدای جوایز نیز از بخش‌های متنوع این جشن است.

مولودی‌خوانی با نوای گرم مداح اهل بیت عصمت و طهارت ایمان عسکری از جمله برنامه‌های دیگر جشن بزرگ أمت رسول الله(ص) در اهواز است.

پایان پیام/72075

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول