اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ثبت 52 سرقت و تخریب سامانه‌های جاده‌ای گلستان

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های گلستان گفت: از سال 1400 تا 6 ماهه اول سال 1402 تعداد 52 سرقت و تخریب در سامانه های ثبت تخلف و نظارتی مستقر در جاده های گلستان روی داده است.

ثبت 52 سرقت و تخریب سامانه‌های جاده‌ای گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، ایوب میرشاهی ظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه ماده 10 حفاظت و مراقبت از سامانه های هوشمند جاده ای اظهارکرد: از سال 1400 تا 6 ماهه اول سال 1402 تعداد 52 سرقت و تخریب در سامانه های ثبت تخلف و نظارتی مستقر در جاده های گلستان روی داده است. 

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های گلستان افزود: به دلیل اهمیت بالای سامانه‌ها نیازمند همکاری دستگاه‌های قضایی، امنیتی و اطلاعاتی برای جلوگیری از این سرقت ها و تخریب ها هستیم. 

وی از جمله اقداماتی را که برای حفاظت و مراقبت این سامانه ها انجام شده شامل نصب محفظه ها، نصب حفاظ و گارد ها و قفل های ضد برش و حفاظ بیان کرد. 

میرشاهی با اشاره به هزینه بر بودن احداث، ایجاد،بهره برداری و نگهداری سامانه ها، ادامه داد: اجرای مشترک گشت های حفاظت و مراقبت با پلیس و حساس سازی مردم به این دستگاه‌ها به نگهداری آنها برای کاربری های مختلف سامانه ها کمک می کند. 

پایان پیام/83026

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول