اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اهدای ۲۰ هزار جهیزیه به زوج‌های نیازمند کشور

با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران و رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ۲۰ هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه به زوج های نیازمند در سراسر کشور اهدا شد.

اهدای ۲۰ هزار جهیزیه به زوج‌های نیازمند کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران، امروز در اجتماع عظیم جهادگران و فعالان عرصه محرومیت‌زدایی کشور و توزیع ۲۰ هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه برای زوج‌های نیازمند کشور در مجتمع فرهنگی آیه‌ها اظهار کرد: این اولین باری نیست که در استان خراسان رضوی جهیزیه توزیع می‌شود. تا امروز ۲۷ هزار جهیزیه توسط همه رده‌های سپاه در استان توزیع شده و این برای بار چندم است که انجام می‌شود.

سردار سرتیپ سید ضیاالدین حزنی افزود: امروز توفیق داریم ۲۰ هزار و ۳۱۳ جهیزیه که ۱۲ هزار جهیزیه توسط سپاه و ۸۰۰۰ مورد توسط کمیته امداد تهیه شده را بین همه نیازمندان و واجدان شرایط تقدیم شود. از این تعداد ۱۰۷۴ جهیزیه متعلق به استان خراسان رضوی است.

وی ادامه داد: ۷۰ جهیزیه بدون کمک سپاه و با کمک خیران به سربازان مستقر در مرز اعطا می‌شود. این برنامه در سراسر کشور برقرار است. چند روز قبل در استان بوشهر و بعد هرمزگان انجام شد، امروز در خراسان رضوی بوده، شنبه در همدان و یکشنبه در کرمانشاه است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در خوزستان، هرمزگان و بوشهر برای افرادی که کولر گازی ندارند یا کولر گازی آن‌ها معیوب است، با پیشنهاد کمیته امداد ۳۵۰۰ کولر گازی بدون اخذ وجه توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت ما نصب شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول