اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

جبلی: جلب اعتماد عمومی در سایه هم افزایی رسانه ملی با دستگاه‌های اجرایی محقق می‌شود

به گفته رئیس سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی، هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی با رسانه ملی منجر به افزایش اعتماد عمومی در جامعه می‌شود.

جبلی: جلب اعتماد عمومی در سایه هم افزایی رسانه ملی با دستگاه‌های اجرایی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در بدو ورود به گیلان در فرودگاه سردار جنگل رشت و در دیدار با اسدالله عباسی استاندار گیلان با بیان اینکه نقش صدا و سیما در اطلاع‌رسانی به موقع و جهاد تبیین بسیار مهم است، اظهار کرد: صداوسیمای در کنار دیگر رسانه‌های کشور در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم و ترکیبی دشمن قرار داشته و در راه تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با تاکید بر هم‌افزایی لازم میان صداوسیما و دیگر دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها در کشور گفت: رسانه ملی با هم افزایی همه سازمان‌ها و نهادها، با انعکاس خدمات رسانی، میزان پیشرفت طرح‌های بزرگ عمرانی، دستاورد‌ها و تلاش‌های شبانه روزی دولت نقش مؤثری در امید آفرینی و افزایش اعتماد بین مردم و توسعه کشور داشته و به این مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی تحقق این روند مهم را در حمایت بیشتر مسؤولان از رسانه ملی دانست و بیان کرد: بدون شک حمایت مسؤولان و ارتباط مناسب میان مدیران دستگاه‌های اجرایی با رسانه ملی نقش مهم و تاثیرگذاری این گسترش آرامش و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد.

 سیمای مرکز باران تقویت شود

اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم توجه به تقویت سیمای مرکز باران اظهار کرد: استان گیلان یکی از مهم‌ترین استان‌های کشور در حوزه‌های مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است از این رو باید سیمای مرکز باران در این استان تجهیز شود تا خدمات بهتری را به مردم ارائه دهد.

وی با بیان اینکه باید یک فرستنده صدا و سیما در شهرستان مرزی آستارا ایجاد شود، گفت: در سفر رئیس جمهور به گیلان به تقویت سیمای مرکز باران و ایجاد فرستنده در شهرستان مرزی آستارا تاکید شد از این رو باید در نشستی با ارائه میزان پیشرفت این طرح و موانع بررسی واعتبار مورد نیاز اختصاص یابد.

جبلی رئیس صداوسیما برای سخنرانی عصر امروز در مراسم اختتامیه اجلاسیه پیرغلامان حسینی در مصلای رشت وارد گیلان شده است.

گفتنی است بیستمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیر غلامان و خادمان حسینی به همت بسیج صداوسیما به میزبانی گیلان برگزار می‌شود.

پایان پیام/۳۳۸۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول