اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

عرضه صنایع دستی عشایرسیستان و بلوچستان در نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر

سرپرست امور عشایر سیستان و بلوچستان گفت: پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر فرصتی مناسب برای عرضه تولیدات دامی، محصولات کشاورزی و صنایع دستی عشایر استان را فراهم کرد.

عرضه صنایع دستی عشایرسیستان و بلوچستان در نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، شیرزاد کمالی گفت: پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر فرصتی مناسب جهت عرضه تولیدات دامی، محصولات کشاورزی و صنایع دستی عشایر استان را فراهم کرد.

سرپرست امور عشایر سیستان و بلوچستان افزود: در این رویداد مهم امور عشایری استان ضمن حضور تولید کنندگان و صنعتگران عشایری با برپایی سیاه‌ چادر ، عرضه و فروش تولیدات عشایری و اجرای موسیقی محلی و جلوه هایی از زندگی عشایر استان سیستان و بلوچستان و با پوشش محلی شرکت کنندگان ، حضور پر رنگی در این نمایشگاه داشته که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: برپایی نمایشگاهایی از این قبیل این فرصت را به عشایر تولید کننده و کار آفرین می‌دهد تا با ارایه محصولات خود بدون واسطه، بازاریابی و همچنین آشنایی با انواع سلیقه و روش های جدید عرضه جهت فروش بهتر محصولات خود داشته باشند.

گفتنی است پنجمین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر کشور که به مناسبت روز ملی روستا و عشایر در مصلی امام خمینی ( ره ) تهران برگزار شده و از ۱۲ تا ۱۸ مهرماه دایر است.

 

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول