اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تشکیل کارگروه برای ساماندهی ضایعاتی‌ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: در کمیسیون مبارزه با سرقت مصوب شده تا پایان مهر ماه کارگروهی برای ساماندهی ضایعاتی‌ها تعیین شود.

تشکیل کارگروه برای ساماندهی ضایعاتی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، احسان یاوری امشب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر با اشاره به اینکه بسیاری از مدیرانی که در جلسه از بایدها سخن به میان می‌آورند، خودشان مرتکب ترک فعل شده‌اند، عنوان کرد: اما در مورد ضایعاتی‌ها باید بگویم که در کمیسیون مبارزه با سرقت مصوب شده تا پایان مهر ماه کارگروهی برای این موضوع تعیین شود.

وی افزود: در این جلسه وظایفی برای برخی دستگاه‌ها مشخص شد و اگر کسی به تکالیف عمل نکند، ترک فعل محسوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در خصوص تفکیک پسماند از مبدا هم توضیح داد: طبق ابلاغ وزیر کشور اگر تفکیک پسماند از مبدا انجام نشود، برای شهرداری‌ها و مجموعه متولی ترک فعل تعریف می‌شود.

یاوری تاکید کرد: جمع‌آوری معتادان متجاهر هم بدون مداخله خانواده‌ها امکان پذیر نیست، بنابراین باید خانواده‌ها را دخیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه بودجه آسیب‌های اجتماعی برابر با کل بودجه وزارت کشور است، گفت: مدیران اگر طرحی برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی از جمله ساماندهی معتادان متجاهر دارند، ارائه کنند، اعتبار لازم تامین می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول